• Kya

Min man är konstig...

Anonym skrev 2008-10-23 11:48:35 följande:
    Ok, man lär sej en del här asså, han tänder asså på detta...hm, vill han att du fortfarande ska va kvinna då eller vill han se dej i nått manligt då,eller.....Jag får inte riktigt ihop att det inte alls skulle ha med läggning att göra....trångsynt kanske!!
    det är inte alls ovanligt, det är bara en grej som människor kan tända på. en så kallad fetisch. vissa tänder på skolflickskläder, andra på att bli förnedrande behandlad. en tredje gillar skor med höga klackar och en fjärde gillar att klä sig i kvinnokläder fastän han är man. det handlar i grund och botten om att det är "förbjudet" och sånt lockar.

TS, haka inte upp dig så mkt på din mans fetisch! att gå i terapi kommer aldrig få han att sluta tända på kvinnokläder. det enda det kan hjälpa, är att få er båda att ha ett mer öppet sinne. ta istället och läs på om din mans fetisch. kunskap är det bästa som finns
    081026 - Lillskiten är beräknad komma ;)
  • Kya
    Anonym skrev 2008-10-23 12:00:46 följande:
    Ja jag hade hoppats att jag va så villig, men MÅSTE man acceptera det då???? Jag hade tyvärr inte kunnat!! Ja e lessen!!
    nej, det finns människor som lämnar sin partner för att de röker, eller har en vårta på tummen, eller inte sorterar tvätten rätt. inte är man nånsin tvingad att acceptera nåt, men älskar man en människa och allt runtom funkar utan problem så ska man nog fundera både en och två gånger innan man lämnar... vi är ju trots allt bara människor, det finns inte en enda perfekt människa nånstans i världen! varje människa kommer ha nåt "fel".
  • Kya
    Anonym skrev 2008-10-23 12:10:33 följande:
    Joo, du har ju så rätt.Men det här är för mej mycket,mycket större än att gubben "inte ser" tvätthögen eller har snus i heela truten...
    det är för att du gör det till en större grej än en uppstoppad prilla under läppen det är inte större än man gör det till! jag lovar!  
  • Kya
    Svar på #32
    Ja, TS. försök att se på det på ett annat sätt än att han sätter på sig tjejkläder. om han skulle be dig att sätta på sig nåt i sängkammaren, eller vilja íntroducera sex-leksaker så skulle du säkert inte höja på ögonbrynen lika mkt försök se det som att kläderna och sminket är sex-leksaker.

men om du iaf känner motvilja, och att du blir avtänd så måste din man kunna respektera det också. inte alla fetischar kan man uppfylla. man är ju två i sängen, och båda ska kunna trivas!
  • Kya

jag vill bara påpeka att han inte alls är en transa bara för att han klär sig i kvinnokläder! det är en fetisch, två olika saker! en transa trivs i kvinnokläder, och vill ha på sig kvinnokläder ofta! för han mår bra av det.

din man klär sig i kläderna för att han tänder sexuellt av det. så han är inte ens en transa, utan bara en karl som har en fetisch. och hur många människor har inte en fetisch?

Svar på tråden Min man är konstig...