Inlägg från: Anonym (ros) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ros)

Blödning efter samlag

Var inte orolig!! Detta är inte cancer som du beskriver!!Det kan var någon infektion,kanske cellförändrigar (inte farlig heller,hade de själv)det kan vara så att slemhinna är skörig o bloder lätt o.s.v. men inte cancer.Gå kolla upp detta ..ha det bra

• Anonym (ros)

Väldigt orolig här ser jag!!Jag kände bara att jag måste skriva av mig det som jag har att tillägga här,jag har kanske skrivit några rader här kommer ej ihåg men vill ej bläddra mellan inlägg nu men det gör inget för att jag vill bara hjälpa så att svarta tankar försviner.Ju det här med blödningen efter samlag har jag varit med i hundramiljontals gånger,och då tänkte jag så här "nu har jag cancer,jag ska dö ung,tänkte ringa Fonus o beställa kista" (skratt) det är bara såna tankar som rullade hela tiden.Jag är inte så glad att gå till gyn men så en dag (3 mån sedan) var jag tvungen helt enkelt!! höll på att förbloda!Efter sex fick jag lite blodblandade flytninig men inte mer än så,jag gick till jobbet som vanligt och under dagen upptäckte jag att det kommer mer blod än som var imorse samma dag,7 dag kommer en blödning som gick inte stoppa o då fick jag åka till akuten för själv var jag skräckslagen av detta som jag såg så mycket blod.Jag fick en jätte jätte bra kvinnlig överläkare alltså,hon ville undersöka mig på en gång,gjorde ultraljud där var ingenting förutom sade hon att jag har sköriga slemhinnor och vid minsta rörelse blöder denna,hade en liten cysta på höger äggstok men jag viste om detta men det var inte det heller som var orsak till mina blödningar,jag åkte hem samma natt o fick ätta cyklokapron i 3 dagar så att blödningen stannar o hon kunde göra den undersökning som hon tänkte men kunde inte denna natt eftersom livmodertappen badade i blod.Jag fick göra en kolposkopi i samband med cellprov,inte alls ont !!Det var alltså en biopsi som man tar från livmodertappen o skickade till analysen,jag fick svar att jag hade cellförändringar CIN2 alltså o blev koniserad för en månad sen diatermibehandlig alltså där de bränner bort förändringar,jag blev sovd o efter op bara några timmar så var jag hemma.Fick även svar förra veckan att förändringar är borta.SKÖNT...
    Det var min historia o jag tycker att du ska inte oroa dig i onödan,kanske är infektion,cellförändrigar,o sånt som man kan inte tänka säg att det gör så stor besvär som det gör faktiskt.Du är flickan bara 20år...det kommer blir bra ska du se,Lycka till o stor KRAM

Svar på tråden Blödning efter samlag