Inlägg från: Anonym (dalkulla) |Visa alla inlägg
  • Anonym (dalkulla)

Blödning efter samlag

har oxå haft samma sak som ni skriver om...

det började för några månader sedan med rosafärgade flytningar och sedan att det kom lite blodbrunblandat efter sex.

jag har tyckt mig se ett samband med att detta sker mest när jag har ägglossning men vet inte jag...

jag har kopparspriral för övrigt...tänkte om det kunde vara nåt med den...

iaf så var jag på dropintid till en barnmorska för några veckor sedan och hon kände och klämde och tittade och tyckte allt såg fint ut. och menade att hade jag gjort cellprov för ett år sedan så var det ingen fara.

så hennes förklaring var att spiralen kan göra så det blir så här ju äldre man blir (är 33)
    och ja det är bara att ta att det är så.

men ajg vet inte om ajg orkar med att det är så här...hade nyss sex och det hade då kommit färskt blod, inte mängder men iaf!
    så j-vla jobbigt, jag tänker genast allvarliga saker!

surrigt inlägg men behövde skriva av mig...

• Anonym (dalkulla)

åstrand...vad bra att du beställt tid och ska kolal upp dig! jag funderar oxå på att göra det.
    jag ringde barnmorskemottagningen idag och pratade med dom igen och blev inet alls klokare. hon tyckte jag skulle uppsöka en läkare för undersökning eftersonm jag var så orolig!
    så jag funderar på att beställa tid.

men...är det liksom mycket som du blödit? för jag vet inte vad som räknas som vad liksom. för mig har det kommit lite brunblandat när jag kissat efter sex. och sedan lite rosa i trosan nån dag efter. jag ska se vad som händer nu i veckan om vi har sex, för då har jag inte ägglossning och borde alltså inte blöda nåt, om det nu är det som är orsaken.

ja surrigt inlägg igen...

Svar på tråden Blödning efter samlag