• Anonym

Killar, hur ofta runkar ni per dag?

ja, som rubriken lyder.. :)

• Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?
  • Anonym

ungefär tre gånger per dag

• Anonym

1-2 ggr om dagen är normalt, men jag har tagit ett medvetet beslut att dra ner på det för att kunna kanalisera den sexuella energin på annat håll. Mitt rekord är 14 ggr på en dag:)

• Anonym

helst en gång om dagen.. men det är ju inte alltid det går.

• Anonym

Min kille säger också att han inte runkar, han tycker inte det är skönt eller ger honom något. När han blir kåt vill han helre vara med mig säger han. Vi har varit tillsammans i 4 år.

• Anonym

Anonym (MM) skrev 2008-10-25 09:18:32 följande:

Det finns ju massor med tillfällen att dra lite i den. Duschen på morgonen eller lite ensam tid efter jobbet.Saken är den att killar bara gör det. Drar några gånger så är den igång. Tjejer måste han något som stimulerar hjärnan också. Så är det med min tjej hon tar alltid så jäkla lång tid på sig. Gör onani till värsta saken. Därför hinner killar med och inte tjejer.
    eee.. tror inte alla tjejer måste stimulera hjärnan oxå! Inte heller tror jag att alla tjejer gör en stor grej av det!
    Är man kåt, sugen eller bara uttråkad så gör man det! Behövs ingen hjärnstimulan här inte!
  • Anonym
    Anonym (nyfiken) skrev 2008-10-25 02:53:19 följande:
    Nu när så många svarat "minst 1 gång om dagen" så undrar jag...hur hinner ni med det? Altså...om ni jobbar och sedan umgås med partnern (och har sex tillsammans så gott som varje dag)...när hinns det med en runk? Gömmer ni er på toan då och passar på?tycker det är lite intressant för det verkar så himla enkelt för er killar...inte lika invecklat för som för oss tjejjer
    Det är inte så invecklat för oss tjejer heller. Jag onanerar minst en gång per dag, åtminstone varje kväll. Det går alldeles utmärkt att göra medan sambon tex borstar tänderna och jag redan har lagt mig. Det tar kanske knappt en minut sedan är det klart. Man behöver ju inte göra så stor grej av del hela och ta fram värsta dildosarna, högerhanden fungerar utmärkt även för tjejer.
Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?