• Anonym

Killar, hur ofta runkar ni per dag?

ja, som rubriken lyder.. :)

• Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?
  • Anonym

ungefär tre gånger per dag

• Nacka

Det beror på hur det blir med sex, sexfriadagar runkar jag nog engång om dagen.

• Anonym (Mmm)
    Anonym skrev 2008-10-24 13:46:20 följande:
    ungefär tre gånger per dag
    Skulle vilja se dig göra det..mm**..
  • Anonym (tjej)

Min sambo säger att han inte har runkat sedan vi vart tillsammans,alltså på 5,5 år???
    Grabbar,är detta möjligt?? Jag tror inte det är sant...

• Kamme

Möjligt är det väll alltid...

Även om det för mig personligen skulle vara omöjligt så funkar ju inte alla som jag

• Anonym (tjej)
    Kamme skrev 2008-10-24 15:05:03 följande:
    Möjligt är det väll alltid... Även om det för mig personligen skulle vara omöjligt så funkar ju inte alla som jag
    Jo,visst kan det vara möjligt....men det känns inte så på ngt vis...alla killar runkar väl ngn gng..
  • Spökpappan

Har inte tid för självsmekning varje dag... 2 ggr i veckan på sin höjd.

• erdin19

Det är som för de flesta olika men vissa dagar kan det bli 4-5ggr
    även om man haft sex med frugan. Tycker det är upphetsande att få runka för henne när vi ligger i 69:an medans hon tittar.
    Dels att det är upphetsande att hon ser och dels att man har en grym "utsikt". Även väldigt upphetsande att runka när hon suger mig.
    Allt hörde väl inte till ämnet kanske.... men runkar gör jag

• Hella031
    Anonym (tjej) skrev 2008-10-24 14:58:29 följande:
    Min sambo säger att han inte har runkat sedan vi vart tillsammans,alltså på 5,5 år???Grabbar,är detta möjligt?? Jag tror inte det är sant...
    hade den jag varit ihop med sagt det hade jag bara skrattat.. Känns som om han skulle sagt det bara för att hamna på "plussidan"... typ
Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?