Inlägg från: Anonym (tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjej)

Killar, hur ofta runkar ni per dag?

Min sambo säger att han inte har runkat sedan vi vart tillsammans,alltså på 5,5 år???
    Grabbar,är detta möjligt?? Jag tror inte det är sant...

• Anonym (tjej)
    Kamme skrev 2008-10-24 15:05:03 följande:
    Möjligt är det väll alltid... Även om det för mig personligen skulle vara omöjligt så funkar ju inte alla som jag
    Jo,visst kan det vara möjligt....men det känns inte så på ngt vis...alla killar runkar väl ngn gng..
  • Anonym (tjej)
    Hella031 skrev 2008-10-24 16:04:42 följande:
    hade den jag varit ihop med sagt det hade jag bara skrattat.. Känns som om han skulle sagt det bara för att hamna på "plussidan"... typ
    Har sagt till honom att jag tror faktiskt inte på honom vad gäller detta...visst f*n har han runkat!!!
  • Anonym (tjej)
    Anonym skrev 2008-10-25 13:27:27 följande:
    Min kille säger också att han inte runkar, han tycker inte det är skönt eller ger honom något. När han blir kåt vill han helre vara med mig säger han. Vi har varit tillsammans i 4 år.
    Precis så säger min kille oxå...
  • Anonym (tjej)

min karl (40) runkar flera ggr per dag och ofta på jobbet.. han menar att det är vanligare än man tror att folk runkar på jobbet..
    vi har sex flera ggr iveckan ibland flera ggr per dag.. men han runkar iaf.. oftast förmiddagar då han menar att han har mesr lust, och då är ju inte jag tillgänglig..
    stör inte mig.. han har alltid haft mycket lust.. men skulle gärna vilja att han vågade göra det när jag är med..;)

• Anonym (tjej)

Anonym (tjej) skrev 2008-11-15 22:19:17 följande:

min karl (40) runkar flera ggr per dag och ofta på jobbet.. han menar att det är vanligare än man tror att folk runkar på jobbet..vi har sex flera ggr iveckan ibland flera ggr per dag.. men han runkar iaf.. oftast förmiddagar då han menar att han har mesr lust, och då är ju inte jag tillgänglig.. stör inte mig.. han har alltid haft mycket lust.. men skulle gärna vilja att han vågade göra det när jag är med..;)
    Jag skulle oxå vilja att min sambo runkade inför mig..jag skulle bli super kåt av det...men tyvärr lär det aldrig hända..runkar gör han typ aldrig enligt honom själv!
  • Anonym (tjej)

Min man runkar dagligen och tänk att det är sååå upphetsande.Ibland får jag vara med oxå. Mmmmm

Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?