Inlägg från: Chester Copperpot |Visa alla inlägg
  • Chester Copperpot

Killar, hur ofta runkar ni per dag?

Minst en gång om dagen. Ibland flera.

Hade jag haft tillgång till sex så hade jag haft sex minst en gång om dagen... ;)

Sen jag kom in i puberteten för en 20 år sen eller så, så har det aldrig gått mer än tre dagar utan utlösning. Jag blir tokig annars...

• Chester Copperpot

Alltså, dom gånger jag inte har runkat på ett par dar, brukar jag få nästan tvångsmässiga våta drömmar som gör att jag kommer när jag sover, och så vaknar man med fläckar på lakanen istället. Inte så mycket jag kan göra åt det. Dom gånger jag har varit förhindrad av privatskäl, ungefär som den situation du beskriver, så har jag fått lösa det på annat sätt. Exempelvis i duschen. Men då får man ju städa efter sig, så att man inte lämnar några spår... :)

• Chester Copperpot
    Svar på #150
    Ja, alltså, jag kan ju inte svara för din man. Jag vet ju bara hur det är för mig själv. Men vad är problemet då? Om han hade runkat, skulle han ha sagt det då? Om han då säger att han inte har runkat, så får du väl tro på honom. Det är ju liksom ingen big deal...
  • Chester Copperpot
    Svar på #152
    Han hade väl en hangup på det där med föräldrarna. Bara att dom är i närheten kan ju vara hämmande.
  • Chester Copperpot
    Svar på #156
    Man kan inte runka för mycket... ;) Däremot för sällan...

Alltså, däremot är det ju ett tråkigt men nödvändigt substitut för sex. Nu är jag iofs singel, men när jag var tillsammans så hade vi sex istället, då fanns det liksom ingen anledning att runka... Beror ju iofs på vad man har för förhållande också, men vi hade rätt mycket sex. Blev liksom urkramad på sista droppen, hade inte kunnat runka även om jag hade velat...
  • Chester Copperpot
    Svar på #158
    Ja, du får väl komma hit då... ;)
Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?