-
Vilket kön har du, jag runkar ca en gång per dag.Anonym skrev 2008-10-24 13:23:08 följande:ja, som rubriken lyder.. :) -
Anonym (tjej) skrev 2008-10-24 14:58:29 följande:
Min sambo säger att han inte har runkat sedan vi vart tillsammans,alltså på 5,5 år???Grabbar,är detta möjligt?? Jag tror inte det är sant...Antingen skäms han att berätta för dig att han runkar. Hur ofta har ni samliv. Om ni har det minst varannan dag kanske han talar sanning. Jag själv är oftast så kåt efter tre dagar utan utlösning att jag måste runka om jag inte har samlag. Jag själv brukar runka varje morgon. Mitt svar blir 1-2 gånger om dagen. På ett år tror jag mer än 99% av alla killar har runkat minst en gång även om de knullar regelbundet. -
Anonym (tjej) skrev 2008-10-24 15:09:23 följande:
Jo,visst kan det vara möjligt....men det känns inte så på ngt vis...alla killar runkar väl ngn gng..Det stämmer som du säger jag tror alla killar runkar. -
Mitt rekord på en dag är bara 5 gånger på en dag, när jag var singel och i 20-års åldern oftast 2 gånger morgon och kväll, nu när jag är gift runka jag bara på morgonen, alltså 1 gång per dag.
-
normalt runkar jag minst en gång per dag och då är det på morgonen direkt när jag vaknar nästen.
Nu de senaste veckorna har jag inte vatt så kåt eller sugen så nu har de kanske bara vatt ca 2-3 gånger i veckan, men då blir det faktist härligare orgasm än att runka utan man är sugen på det. -
det är inte så för mig att det bara är att dra sen är man kåt. det krävs lite mer tankar på sex o nakna kroppar för det ska bli nått bra av det för oss också.
annars blir det bara ett sprut som man klarar sig utan, man vill även ha en orgasm som går igenom hela kroppen för det ska vara lönt. -
Det är bra för oss killar att ha utlösning ofta det minskar risken för prostatcancer. Om din kvinna inte är villig på några dar så är det bara nyttigt att runka för oss killar.
-
Jag behöver ingen hjärnstimulans inte på morgonen när jag vaknar i alla fall, då är jag så kåt. Morgonrunken vill man inte vara utan.Anonym skrev 2008-10-26 18:42:05 följande:Anonym (MM) skrev 2008-10-25 09:18:32 följande:eee.. tror inte alla tjejer måste stimulera hjärnan oxå! Inte heller tror jag att alla tjejer gör en stor grej av det!Är man kåt, sugen eller bara uttråkad så gör man det! Behövs ingen hjärnstimulan här inte! -
Jag brukar runka en gång per dag.
-
0,312 gånger per dag