• Anonym

Killar, hur ofta runkar ni per dag?

Kanske lite OT men jag tror inte ett dyft på de tjejer som hävdar att deras män aldrig runkar - " han får det han behöver av mig bla bla.." Otroligt naivt att tro det. Varför är det så hotande för vissa att deras karlar tycker om att njuta själva? Och stackars män som är så "pussy whipped" att de inte vågar tillstå att de gör vad människor gör emellanåt, onanerar.

• Anonym

Lite nyfiken, killar er runkfrekvens per dag, går den ner i takt med åldern? Runkar en 40 plusman lika ofta/mycket som en 25-åring? Hoppas jag inte var OT nu.

• Anonym

Vad härligt att killar fortsätter tillfredställa sig själva även efter 40! Allt är så himla centrerat till 20-30-åringar när det kommer till sex och njutning. Killar; visst är det väl en myt att ni inte runkar bara för att ni har ett samliv med en partner? Det ena tar väl inte ut det andra? För jag köper inte vissa kvinnors tjafs om att deras män "minsann inte behöver runka"!

• Anonym

Puffar lite. Fler killar som vill berätta om sina runkvanor? Nyfiken ju!

• Anonym

min kille säger att han inte runkar, men jag har kommit på hopnom med stånd i duschen så det gör han nog

• Anonym

Klart man drar en tarzan, minst en gång om dan.. + Sex

• Anonym

Anonym (Mmm) skrev 2008-11-05 13:38:14 följande:

Kan jag få hjälpa dig?? ler**
    Javisst, kom hit då!
Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?