Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

Killar, hur ofta runkar ni per dag?

Anonym (tjej) skrev 2008-11-15 22:19:17 följande:

min karl (40) runkar flera ggr per dag och ofta på jobbet.. han menar att det är vanligare än man tror att folk runkar på jobbet.. vi har sex flera ggr iveckan ibland flera ggr per dag.. men han runkar iaf.. oftast förmiddagar då han menar att han har mesr lust, och då är ju inte jag tillgänglig.. stör inte mig.. han har alltid haft mycket lust.. men skulle gärna vilja att han vågade göra det när jag är med..;)
    Jag tror inte det är vanligt att folk runkar på jobbet. Jag har gjort det en enda gång på över 20-år. Det var en sommar som jag var ensam på jobbet alla andra hade semester.
    När jag är på jobbet tänker jag nästan aldrig på sex då jobbar jag och är helt koncentrerad på det.
  • Anonym (Kille)
    Anonym skrev 2008-11-07 07:19:01 följande:
    ett par ggr i veckan tror jag min sambo runkar. är inte säker. Men jag vet att de sker
    Hur vet du har du hört eller sett.
  • Anonym (Kille)

Anonym (M) skrev 2008-11-21 06:02:00 följande:

Min man runkar väl 5 dagar i veckan ca. Vet för han säger alltid till mig ;) nån enstaka gång han vart busig och inte sagt nått ;)
    Säg till honom att du inte vill veta att han har runkat, det måste han respektera.
  • Anonym (Kille)

Anonym skrev 2008-10-24 13:23:08 följande:

ja, som rubriken lyder.. :)
    Min dröm är att en kvinna frågar mig hur ofta jag runkar. Jag kanske inte svarar men det skulle göra mig lycklig att få en så intim fråga.
  • Anonym (Kille)

love 69 skrev 2008-12-05 05:56:48 följande:

Anonym (Kille) skrev 2008-12-05 05:54:39 följande: Hur ofta runkar du? din dröm är uppfylld...
    Oftast en gång per dag, varje morgon. Tack för frågan vad kåt jag blev.
  • Anonym (Kille)

Neko skrev 2008-12-05 06:18:07 följande:

Anonym (Kille) skrev 2008-12-05 05:54:39 följande: Sedan så kan du ju gärna berätta precis /hur/ du gör, om du vill ha en ännu intimare fråga =P
    Jag berättar imorgon hur jag gör skall åka till jobbet nu hinner inte idag.
  • Anonym (Kille)

Anonym (Kvinna) skrev 2008-12-05 08:46:36 följande:

Jag blir nästan lite besviken att min man inte gör det alls. Jag tänder på tanken att han gör det, men han säger att han inte har behov av det.
    Be honom göra det för din skull.
  • Anonym (Kille)

Neko skrev 2008-12-05 06:18:07 följande:

Anonym (Kille) skrev 2008-12-05 05:54:39 följande: Sedan så kan du ju gärna berätta precis /hur/ du gör, om du vill ha en ännu intimare fråga =P
    Vänster hand lite lätt tryck på roten av snoppen och med höger hand drar jag förhuden fram och tillbaks och håller i den med tummen på ena sidan och de övriga fingrarna på andra sidan (ungefär som man håller ett glas)ibland formar jag pekfingrat och tummen som en ring och takten ökar när jag närmar mig utlösningen.
  • Anonym (Kille)

Anonym skrev 2008-12-06 23:09:13 följande:

Jag o tjejen har grymt sex oxå, men ibland "händer" det ändå. Dock så undrar jag varför någon vill veta? :D
    Det tillhör kanske en del av mänga människors sexualitet att dom är nyfikna på olika saker inget konstigt med det.
  • Anonym (Kille)

Anonym skrev 2008-12-07 10:49:57 följande:

Ja precis som Anonym (Kille) skriver - det är ju upphetsande att få veta hur ni gör! Jag älskar att se på när en kille runkar, fantiserar ofta om det när jag smeker mig själv
    En av mina fantasier är att en kvinna ber mig att att runka inför henne, hon skall vara fullt påklädd.
  • Anonym (Kille)

Jag drar en handtralla oftast varje dag.

• Anonym (Kille)

Anonym skrev 2009-01-12 09:38:38 följande:

HUR runkar ni? Vad tänker ni på eller vad kollar ni på för slags porrfilmer? Vad tänker ni på precis när ni kommer?
    Drar förhuden fram och tillbaks har tummen på ena sidan och de övriga på andra sidan, ungefär som man håller ett glas. Tänker inte så mycket är mest kåt, tittar på handjob cumshots när det går.
Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?