Inlägg från: mormor 1965 |Visa alla inlägg
  • mormor 1965

Dildo till tonåring??

Min 15 åriga dotter lånade i smyg min dildo... Piinsamt!!!
    Hittade den i hennes låda och var förstås tvungen att ta upp saken. Hon hade velat prova att stoppa in nåt och för att tänja ut "hålet". Hon är oskuld och har pojkvän sedan 5 månader. Jag grälade och sa att det är jätteohygieniskt att ta andras. Då bad hon att få en egen. Ska jag nu köpa henne en egen? Känns jättekonstigt!!

• Svar på tråden Dildo till tonåring??
  • mormor 1965
    Airlee skrev 2008-10-24 13:33:10 följande:
    Förlåt om det här blir fel men jag undrar lite försiktigt om det verkligen är okej att skriva om såna här intima saker i din dotters liv på en sajt där du inte är anonym, och där du dessutom har henne på bild?
    Du har helt rätt. Tänkte på saken, men tyckte den passade så bra in på tonåring, och man kunde inte välja en anonym profil. Men inte ser man ju vem det är?
  • mormor 1965
    MammaHela skrev 2008-10-24 15:03:21 följande:
    jag skulle hellre köpa en dildo till min dotter som är i bra anpassad storlek, än att hon skulle exprimentera med andra saker som inte är gjora för att att stoppa in i slidan.jag vet vad jag gjorde i den åldern.....
    Haha, det finns ju morotter och stearinljus...minns vad vi holl pa med i den aldern! Skamt a sido, kanske min lilla tjej behover en liten lagom dildo. Hon sager sjalv att det ar 18 ars grans pa att kopa dem.
    Vi far val avvakta och se!!
    Hm, konstig dator det har, fattas vissa bokstaver som ni ser!
Svar på tråden Dildo till tonåring??