• snysop

coola barnprylar

YES!

• snysop

Asra, har du köpt någon barnvagnsleksaksmobil ännu?

• snysop

Förresten, kan vi inte lägga ut bilder på de coola fynden man gör? Jag kommer börja göra det (har inte så mycket coolt än dock).

• snysop

Filuren kommer vi nog köpa, tycker att de passa Bugaboo-stilen ypperligt. Hade velat att det hade funnits en filt med filurerna på, men det gör det tyvärr inte.

Trist att Designtorgets hemsida är så kass på att visa vad de har, så ni kanske kan hjälpa mig? Vad har de förutom filurerna och kudden?

• snysop

*haha* de var ju jättecoola!!! Vad kostar de?

Attans, ingen webshop.

• snysop

(svarar så vi får det på samma ställe)

Lodger-filten finns på Kungsmässan (i Kungsbacka).

Nån som vet vart den där Thilde-liknande filten säljs? Har sett den på nätet, men minns inte på vilken sida... man har ju varit inne på så många sidor nu.

• snysop

Kostar Thilde-kudden samma på Designtorget som på Thilde-sidan?

• snysop

Marvelina,

Vet du om det är någon skillnad mellan den runda Lodgern och den med fyra flikar? Kungsmässan har den runda.

• snysop

Asra, Åk och kolla på den först. Lika bra... om du inte bor för långt bort dvs. Dessutom är POP-butiken där ganska bra och inte utplockad på rea-varor. Dessutom så har de någon "ryggsäckspåse" från Lodger... vet inte vad man skall ha den till dock.

Det enda jag reagerade på när jag såg filten var att den var liten. Hur länge kan man använda den egentligen?

• snysop

snart tre, illrosa buddha-figur? Från Katvig? *vill också ha* Dyr?

Svar på tråden coola barnprylar