• snysop

coola barnprylar

snart tre, hoppas inte för mycket.... det är säkert någon riddar- eller prinsessgrej som kommer in..............

Tycker att de kan göra de där blimparna till babygym. Då börjar de närma sig min smak iaf.

• snysop

Ja, priset gör mycket... att allt skall vara så dyrt! Thilde-kudden är ju inte heller "billig" egentligen. Men ibland är det värt att betala för designen och för de nyskapande idéerna som vissa snilleblixtar kommer på.

Frågan är hur man skall lösa det där med att sätta fast egna saker. Det blir ju inte så hållbart. Iofs så kan man sy en tjockare tråd igenom hela gosedjuret... *Hm* jag får klura - åker till IKEA efter jobbet och tar mig en titt på mjukdjuren iaf.

• snysop

Asra, vilket var giftset'et? Jag tror bara att jag hittade ett med skor och en mössa...

• snysop

*tar tillbaka mitt förra inlägg* Hittade giftset'et.

• snysop

Nån som hittat något kul att hänga på babyskyddet? Kom att tänka på att det kunde vara bra att ha för oss med Bugaboo iaf...

• snysop

Marvelina,

Jag tror att Laura love gifts har den blå camo Expo på lager, om det var det du tänkte på lång leveranstid.

• snysop

Trist men sant, det finns inga fräcka tjejkläder. Har handlat killkläder till lill*n idag som funkar på tjej också. *suck* Vill inte ha alla kläder i rosa toner.

Hittade den där turkosa tshirten med pirat-nallen på som Asra pratade om också. Och en DADA fleeceoverallspåse i mörkblått med 2 streckgubbar på för 199kr på Guppi.

• snysop

Asra, om du ser detta... detta är stället i Kungsmässan som jag nämnde hade Polo osv för barn... www.alfonsjuniorhouse.com

Tack snart tre för länken.

• snysop

Förresten, för oss som bor i/nära Göteborg = parallellgata till Designtorget, gatan mot kanalen (gå igenom Victoria-passagen mot älven) så ligger det någon butik "nere i källaren" som säljer allt mellan himmel och jord i plastväg. Där har de även de där kläderna som snart tre tipsade om (de med rosa buddha). Men nu hade de bara inne den med kungaparet. Nästan 400 kr för en body. De hade också kitschiga plasthakklappar.

Svar på tråden coola barnprylar