• snysop

coola barnprylar

Nån som kollat IRL på Lodger Bunker? Verkar vara något mer åkpåseliknande... DEN vill jag ha. Verkar vara en Wrapper och ett tjockare tyg, 2-delat och hål för bälten i sittdelen... me want me want me want...

www.lodger.nl/gebruik-bunker.asp&id=4

• snysop

Kicka, sök på Skiphop, finns massa trådar med speciellt 2 ställen som sägs vara bra att handla ifrån. Har tyvärr inte kvar länkarna eller namnen på ställena, så mitt bästa tips är att söka.

• snysop

Såg en camo-Skip hop igår, modellen med lock och nu är jag kär. Den är iofs rätt liten, men det får nog bli en sån ändå, den är ju sk*tsnygg som väska!! Kommer säkert kunna använda den sen också. Så nu får jag jaga färg IGEN....

• snysop

Japp, det blir nog en camo skip hop dash. Hoppas att man inte tröttnar på färgen sen, men just nu känns det som att det är den som passar bäst till vår grå/beige vagn.

• snysop

Qubilini, Köpte du din Dash i affär eller via nätet? Blir lite oroad när du säger att locket var i vägen... Testade ni att hänga den på olika höjder då?

Jag bor i Göteborg och har ännu inte sett någon Skip Hop i butik...

• snysop

Hmm... Skip Hop Dash på zovase.e-butik.se/ för 649 ! Och ingen frakt behöver man betala?? Då tjänar man ju bara en tjuga på att beställa från Kiwi Kid... ingen idé alltså.

• snysop

Javisst!! Nu väntar jag bara på svar på att de har den i lager, sen är det en beställning som går iväg illa kvickt. *GLAAAD*

Har hittat en rosacamofärgad Dash också... *dreggel* men det är lite för mycket för mig och min man skulle nog aldrig använda den... Rött går bra, men inte rosa.

• snysop

Det var banne mig fraktfritt från Zova! Kul att man kan köpa "billigt" från Sverige och inte behöva köpa från utlandet. Skip Hopen har de till bra pris!

Vill beställa kläder från "No Added Sugar" (www.noaddedsugar.co.uk) också, men har ni sett fraktpriserna?! För 2-5 plagg kostar det ca 160 kr! Svindyrt.

• snysop

Har sett Bubox-skorna på fler ställen, på ett ställe så var de inte särskilt dyra, men nu minns jag inte vart det var någonstans... *typiskt*

Men nu en dum fråga från en förstagångsmamma, behöver en bebis som inte kan gå skor? När använder man dem?

Svar på tråden coola barnprylar