coola barnprylar
Om du hade bott i GBG så hade jag kunnat tipsa om en affär som har en massa Name It-prylar... så vi får hoppas att någon annan kan svara istället.
Om du hade bott i GBG så hade jag kunnat tipsa om en affär som har en massa Name It-prylar... så vi får hoppas att någon annan kan svara istället.
Är det någon mer än jag som beställt Skip*hopen från Zova? Har fått mail från dem.
Asra, Har skickat en grej till dig, men i vilken tråd läste du om det? *nyfiken*
Jo, får trösta mig med bunkern... *snyft* men väskan hade jag sett mer framemot.
Asra, tack för tipset! Käckt att ha en sådan när man är ute och strosar med vagnen...
och 29 kronor var ju billigt! Skall kolla efter Villervalla.
IdaT-heldräkterna var fina! Billigare än t.ex Katvig också.
IdaT-hakklappar? Var var var?
Marvelina, annars går det ju att sälja hakklapparna...
*räcker upp handen*
Och de säljer No added sugar!! Vad glad jag blir! Tack Marvelina för länken! Jag som varit för snål för att köpa NAS från deras egna sida, frakten skulle gå på 160 kr eller så... hoppas denna sida är billigare. Skall kollas upp noga.
Nu känner jag mig väldigt korkad, men hur sjutton får jag grejer till varukorgen? Om jag fyller i min adress osv först så fungerar det inte heller och någon knapp vid "köb" har jag inte heller...
Ah... tack!!
Trodde att det var jag som var blind/knäpp.