coola barnprylar
shop.idat.dk/group.asp
letar efter c&c men hittade denna, danska kläder, massor roligt!
shop.idat.dk/group.asp
letar efter c&c men hittade denna, danska kläder, massor roligt!
Jag vet!! Ska kolla där på torsdag. mymarkup.net/anna/ en rolig blogg för kläder man kan köpa om några månader till sig själv!!
Armybyxorna i Mama nr 04 är från Kitsch, kostar 349 sek och finns hos Birka Baby. Leopardtröja + tights är från C&C, hittar ingen åf där bara.
En kompis till mig driver en nyöppnad butik som heter Frank Form och ligger på Kungsholmsgatan (mittemot Amaranten) de har lite t-shirts till barn/bebisar men massor av annat roligt för en själv! www.frankform.se
Simpleworld på Karlavägen har också en hel del kul saker.
Var på Birka baby igår och de hade jättefina david bowie t-shirts från 12 månader... Nu är jag i valet och kvalet om att handla för eftersom alla kompisar vet hur mkt jag gillar honom kan det mkt väl ramla in i presenter. Där fanns söta armybyxorna också men inte på rea.
Hittar kläder på clothes men inga till bebisar?
Jag har sett en förvaring för bil som var ett bakstycke med massor av fickor på där man kunde ha papper, leksaker, flaska, kex mm och som man hänger på baksidan på framsäte eller framsidan av baksäte. Har ni ngn koll på var det kan finnas? Har för mig att pop hade men har inte sett där senaste månaden. Tänkte den kunde vara bra till vagnen ibland också.
shop.idat.dk/group.asp
Här kan du handla katvig på nätet. www.pricerunner.se är också bra förstås!
Nu har vi fått hem vår Majken och gjort upptäckten att storlek 50 är det jätteskilland mellan. Åhléns passar vår 3 kgs klimp perfekt men Lindex, Kapp Ahl mm stl 50 kommer vara lagom om först en månad.
Ang babysitter så är nog den som ser ut som en potta för lite större bebisar. Nu har vi vår i liggläge och den är busbra dagtid för att variera sovplatser och när vi ska äta och inte vill ha henne i famnen. Vi hade tänkt köpa en Babybjörn men vi gillade inte konstruktionen med bara 3 lägen så det blev en marinblå Pozy istället som är allt annat än snygg men Majken diggar den stenhårt. Kostade 398 sek på Babýhuset i Nacka. Den går att ställa i massor olika lägen och även fotändan går att höja och så går den att gunga eller låsa så den står still. Ska köpa den som ser ut som en potta sen (bra julklapp) för den ser himla skojig ut!