• Asra

coola barnprylar

Gulliga barnprylar finns det gott om. Själv vill jag ha lite stilrena,coola kläder och leksaker till min lill*. Det finns en del men man får leta lite mer efter dem. Tänkte att vi in denna tråd kan tipsa varandra om coola barnprylar vi hittat på såväl H&M och i designerbutikerna.

Har ni några tips?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-07-23 10:32:34:
    Här kommer en sammanställning av länkarna vi delat med oss av till varandra än så länge i den här tråden:

www.babyjams.se/1.html
    www.barnbutiken.net
    www.barndesign.se/
    barnskoshopen.jetshop.se/
    www.birkababy.se
    www.bonti.se
    www.bugaboo.com
    www.busigt.se/
    www.designtorget.se
    www.elodiedetails.se/produkter.html
    www.floralin.se
    www.frankform.se
    www.havenstockholm.se
    www.lillstina.se
    www.litenbutik.se
    www.metalbabies.com/index.php
    www.noaddedsugar.co.uk/
    www.onetex.se/onetexfr3.htm
    www.ourchildrensgorilla.com
    www.poof.se
    www.riotlab.se/index_frame.htm
    www.simpleworld.se
    www.sispoint.com/butik/
    www.spacebabies.se/
    www.spoketlaban.com/Produkter.html
    www.sprall.se
    stores.kiwi-kid.com/Search.bok
    store.lovelauragifts.com/diaperbags.html
    www.suki.se
    www.trendybaby.dk
    www.trollskor.com
    www.thilde.se
    www.uglydolls.com
    www.unibarn.se
    www.vincentshoestore.com

• Svar på tråden coola barnprylar
  • snart tre

Var och kollade in utbudet i går också - nästan lite jobbigt att de är så mycket rea överallt. Har nu skrivit en låååååååååååång lista över saker att köpa på rean när lönen dimper in på måndag. Mest blir det från POP som rear massor av fina grejer och från Guppi där de hade en massa coola märkessaker till ingenting.

Härligt, härligt - men farligt farligt!

• Mamma2001

snart tre :

tell me all
    vad har dom för fint på PoPs rea och Guppi?
    sakr och pris?

• snysop

*Suck* För mig är det största bekymret med rean att jag inte vet vilket kön det är!!! Hittar jättemycket snyggt, men vissa grejer kan jag inte köpa p.g.a den okända i min mage. snart tre, shoppa på! Vi avundas dig!

PS se till att få ut lite bilder på fynden. DS

• snart tre

Fördelen med POP är att mycket av kläderna går att använda till både killar och tjejer, typ allt randigt och så - jag är dessutom svag för ränder i olika färge. Jag har köpt det jag gillat helt enkelt - ja, minus klänningar förstås.

Har kollat i flera olika POP-butiker och vissa är mer utplockade än andra - men jag ska bland annat köpa deras röd/vit-randiga påslakanset (har redan det blå/vit-randiga som jag fått av min mamma). Har kostat nästan 300 - reas nu för 95 kronor! Det kallar jag fynd. Är också sugen på en röd- och vit randig velourderss (byxor och tröja med hood) som varit väldigt dyr men som nu var nedsatt jättemycket.

Sen var det en massa fina byxor, tunna tröjor med långa armar, en del overaller (både för vintern och i bomull) och snygga bodys. Lovar jag ska börja lägga ut bilder på mina fynd - ska ta tag i det i helgen faktiskt. Har ju tid nu när jag bara väntar på att knotten ska titta ut.

På Guppi reade de en massa fina saker från Mexx, Esprit, DADA och andra bra märken. Det var allt i från tröjor, bodys, byxor, jeans, jeansjackor, hängselklänningar och koftor. Ska slå till på en jeansjacka från Esprit i lite större stl tills nästa vår - den var så himla fin - och en kanonsnygg tröja från Mexx om jag inte minns fel. Alla plagg kostade mellan 49 och 130.

• snart tre

Just det - för er med hemvisit i Sthlms-regionen. NI vet väl att POP har en outlet-butik i Barkarby som är kanon. Finns jättemycket fina baby- och barnkläder samt mammakläder. Där har jag fyndat massor av saker.

• Malin med Tim

Snart tre: tipsade om den sidan tidigare i tråden Där fanns det fina byxor som jag tyckte om!

Var på POP outlet i barkaby i veckan, men blev lite besviken då vissa saker var billigare på rean inne i stan... men shoppade en beige höstjacka för 95 istället för 295. Har dock sparat kvittot då chansen finns att någon köpt den i present. Det tycker jag är lite jobbigt när det e rea och man inte vet om någon annan köpt det man vill ha...

/Malin bf+2

• snysop

Fyndade en grå stickad POP-mössa (som har någon sorts foder) för 95 kr. Blev "kär" i den på Åhléns men där kostade den 175 kr!! Så om man skall köpa POP-saker så tror jag att man skall kolla POP-affärerna före de andra.

• Adelisa

Skötväskor!!! Någon som vet någon sida på nätet där man kan beställa lite annorlunda sådanna i roliga färger?

• snart tre

Mab79: Aha, det har jag missat - kul sida var det i alla fall. Gillade kläderna där - blev kär i tröjan och bodyn med det coola röda kattrycket och haklappen med hundarna i grå/svart. Sen var ju jackorna jättefina - men alldeles för dyra.

Har precis varit och shoppat på mig (kunde inte hålla mig) POP:s röd/vitrandiga påslakanset för 95 kronor. Är så nöjd!

Svar på tråden coola barnprylar