-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Vilken frisyr är snyggast?
-
Alla är fina, men trean är finast eftersom hon passar så bra i den. Huruvida du passar i den eller ej, kan jag inte svara på.
-
Nummer tre.
-
3an men skulle ju va lättare om du hade en bild så man kunde säga vilken som skulle va snyggast på just dig
-
Alla är snygga, men det gäller ju att du passar i lugg om du är sugen på 2an eller 3an.
-
Har tyvärr ingen bild på mig som jag kan ladda upp.
Har ett ganska ovalt/avlångt ansikte. Hur vet man vilka frisyrer man passar i respektive inte passar i? -
Det frågar man frisören om.Silverkatten06 skrev 2008-10-25 21:47:32 följande:Har tyvärr ingen bild på mig som jag kan ladda upp. Har ett ganska ovalt/avlångt ansikte. Hur vet man vilka frisyrer man passar i respektive inte passar i?
-
OM man passar i den är 2an skitnygg. Men långt ifrån alla gör det...
-
Håller med Jennie med ie.
Tvåan är skitsnygg om man passar i det.
-
3 om du har tjockt hår, för det tror jag man behöver får att få snygg volym i den frisyren.
1 om du har lite tunnare hår. -
Jag gillar ingen av dem
Våga ta ett par centi til och "öppna" ditt ansikte! Våga välja spret och inte bara blankt å fint *hihihihi* Nu undrar ni va fasen jag menar väl
Klipp upp och bygg på höjden lite. Frisyrerna på bilderna va å platta, inte tvåan i luggen, men bakåt va den också slick...