• Silverkatten06

Vilken frisyr är snyggast?

Har långt hår som börjar bli slitet och tänkte kapa några decimeter. Vilken frisyr tycker ni är snyggast av dessa?

1. Celebrity_3201.jpg

2. lrg-180-asdasdas.jpg

3. lrg-132-nicole_richiea_l_91850.jpg

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken frisyr är snyggast?
  • Tecken

Alla är fina, men trean är finast eftersom hon passar så bra i den. Huruvida du passar i den eller ej, kan jag inte svara på.

• BimBim o Knorrans Mamma

3an men skulle ju va lättare om du hade en bild så man kunde säga vilken som skulle va snyggast på just dig

• Perry the Platypus

Alla är snygga, men det gäller ju att du passar i lugg om du är sugen på 2an eller 3an.

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Silverkatten06

Har tyvärr ingen bild på mig som jag kan ladda upp.

Har ett ganska ovalt/avlångt ansikte. Hur vet man vilka frisyrer man passar i respektive inte passar i?

• Perry the Platypus
    Silverkatten06 skrev 2008-10-25 21:47:32 följande:
    Har tyvärr ingen bild på mig som jag kan ladda upp. Har ett ganska ovalt/avlångt ansikte. Hur vet man vilka frisyrer man passar i respektive inte passar i?
    Det frågar man frisören om.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • En lyckans tår i månens sken

Håller med Jennie med ie. Tvåan är skitsnygg om man passar i det.

• LMH33

3 om du har tjockt hår, för det tror jag man behöver får att få snygg volym i den frisyren.
    1 om du har lite tunnare hår.

• augustin

Jag gillar ingen av dem

Våga ta ett par centi til och "öppna" ditt ansikte! Våga välja spret och inte bara blankt å fint *hihihihi* Nu undrar ni va fasen jag menar väl

Klipp upp och bygg på höjden lite. Frisyrerna på bilderna va å platta, inte tvåan i luggen, men bakåt va den också slick...

Svar på tråden Vilken frisyr är snyggast?