AKUT! Vart köper man "låda" att frakta tårta i?
Jag behöver få tag på en relativt stor sån där "låda" med lock till (rund) som man fraktar tårta i!
Vart kan man köpa det??
Jag behöver få tag på en relativt stor sån där "låda" med lock till (rund) som man fraktar tårta i!
Vart kan man köpa det??
jaså? :O ja då har man lärt sig nåt nytt :D
det har funkat på alla andra tårtor som jag har gjort. men då vet jag tills den här gången då tack!
Va skönt att allt verkar lösa sig nu, är så nervös inför den här beställningen och det här har varit det enda som har varit i vägen för att det ska funka :P Nämligen min största idol inom dansen som har beställt detta...så hehe, vill att det ska bli bra
jag har tagit bort lite vart eftersom för jag har inte så mycke plats men visst kan jag lägga in
(är inge proffs på nåt sätt, utan har det senaste halvåret fått en passion för att baka tårtor. kommer mycket troligt från min bak-tokiga mormor hihi)
jajamen det var därifrån som jag fick inspirationen att börja göra tårtor
va tusan, det går inte att ladda upp bilder :S har rensat bort en del så de får plats men det händer ändå inget
jag har ändrat dom så dom är lika små som bilderna jag lagt in förut :S irriterande, har kunnat lagt in de här bilderna förut. men tog bort dom för jag ville lägga in andra. aja, jag skriver här igen om jag lyckas få in dom så du får se
Har köpt tre stycken lådor på RUSTA nu :D Gud va skönt att ha det avklarat!
Fanns inga färgglada, bara i vitt...men men
precis
det är på gränsen, men det ska nog funka, annars så kommer jag leverera dom utan lock. inte så långt att åka så
min mamma hade en pizza kartong förut. alltså en stor sånn som man får till typ inbakade dubbla pizzor. det fungerade perfekt att frakta en tårta i.