Inlägg från: Millis68 |Visa alla inlägg
  • Millis68

julkalender till min man

någon här som ska ge sin make/partner en adventskalender med små paket. har ni några bra tips vad jag ska köpa och slå in, det får ju inte bli alltför dyrt så smågrejer mest. vi bor i england så det kan inte bli från några svenska butiker tyvärr utan lite smått och gott som kan finnas överallt

tacksam för era kloka ideer

• Svar på tråden julkalender till min man
  • Millis68

vad roligt att någon hittade min tråd

rengöringsmedel behöver jag inte köpa för han är kanon på att städa, sällan jag behöver städa badrummet. kanske skulle köpa ett par fina städhandskar till honom

kommer nog bli kalsong, strumpor, kanske lite tråkigt men det fyller ut, något gott på lördagarna, en leksak kommer det att bli, har inte bestämt mig än för vad. bio var en bra ide men vi kommer aldrig iväg, har lite dåligt med barnvakt här i england där vi bor. men kanske en dvd som jag kan hitta billigt istället, han gillar dvd.

vad tror ni om små presentkort där han får bestämma vad jag ska laga till middag, kanske en massage och något annat

vill gärna ha fler förslag från er ide rika män och kvinnor där ute och ni killar som läser det här. vad skulle ni vilja ha i er kalender och inom rimliga gränser förstås

• Millis68

puffar lite till för den här tråden

här är vad jag har kommit fram till än så länge
    1. Badbomb
    2. Tuggummi
    3. Lukta gott till bilen
    4.
    5. Trisslott
    6. Choklad
    7.
    8. Duschtvål
    9.
    10. Kalsong
    11.
    12.
    13. Choklad
    14. Presentkort Massage som jag ger
    15. Deoderant
    16. DVD
    17.
    18.
    19. Strumpor
    20. Choklad
    21.
    22.
    23. Flaska vin
    24. T-shirt lite finare

• Millis68

miap
    fler presentkort blir det,blir nog en middag oxå, han får välja vad jag ska laga, en tre rätters kanske.

vi har en son och han ska också få en kalender, är ju lätt när vi bara har en och det blir inte alltför dyrt, är svårare om man har flera barn eftersom allt kostar idag

.

• Millis68

vad roligt att så många ändå hittade hit oach tack för alla tips och ideer, så här långt har jag kommit nu, var ute och shoppade en del igår och hittade jättefina kalsonger och strumpor

1. Badbomb
    2. Tuggummi
    3. Tutt godis (hittade i en skämt affär)
    4. Isskrapa
    5. Trisslott
    6. Choklad
    7. Presentkort Middag
    8. Duschtvål
    9. Lukta gott i bilen
    10. Kalsong
    11.
    12.
    13. Choklad
    14. Presentkort Massage
    15. Deoderant
    16. DVD
    17. Kama Sutra (en rolig inte den riktiga)
    18.
    19. Strumpor
    20. Choklad
    21.
    22. DVD
    23. Flaska vin
    24. T-shirt

som ni ser så har jag 4 hål så lite fler bra tips, även om min man är från storbrittanien så är han ingen stor tedrickare och han läser inte heller, ska vara en bra biografi i så fall. foto kommer han att få på fars dag. mera tips, kom igen tjejer och om det är några killar där ute som läser detta, vad skulle ni vilja ha och som inte kostar för mycket

• Millis68

jag har en kalender med fickor men de är ganska små så jag kommer att slå in i presentpapper och sen sätta nummer på dem, jag tror att jag kommer att skriva en lapp i varje ficka med en ledtråd så att han får leta efter sitt paket. har även en son som ska få en liten present varje dag och jag måste säga att hans kalender var lättare att göra.

coolstuff låter jättebra men vi bor i england och det blir nog för mycket om de ska skicka över hit men jag är nästan klar nu.

idispidis, smart ide med påsarna, kanske hakar på det men tar presentpapper istället. har precis köpt en tag punch så jag kan ju göra mina egna tags för varje paket. många ideer som ploppar upp när man hör hur ni andra ska göra

Svar på tråden julkalender till min man