Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Hej i tråden, vet att den funnits ett tag men nu måste jag ha hooden i grönt med äpplen i strl 110/116. (Småfolk) Finns det att få tag i? Rea?(Måste påminna mig om att radera bt från favoriter ha, ha)

• Ullis 10
    agster skrev 2008-10-27 18:07:09 följande:
    hur stor är din kille/tjej?
    107 cm, 19 kg...! (brukar ha en strl större i överdelar än nederdelar o 110/116 på alla småfolkströjor, åh att jag missade den hos P).
  • Ullis 10

081016 1 skrev 2008-11-01 22:02:23 följande:

Alltså...idag har Maia varit dålig igen som jag skrev innan i morse men istället för att fortsätta vara OT här så hittade jag en Astmatråd och bad om lite råd där...får väldigt nedsättande svar från TS vilket gör mig lite upprörd...vad har jag gjort liksom? Har man inte rätt att ställa "dumma" frågor eller? Hur ska man annars lära sig liksom?????www.familjeliv.se/Forum-3-22/m37285234.htmlSorry nu blev jag OT här iaf...sitter på T o spanar lite men hittar inget jag vill ha
    Det brukar vara en bra ton i tråden, vet ej vad som hände. Prova barnakuten - ringde just dit själv med en liknande fråga, C har jag ingen erfartenhet av...
  • Ullis 10
    lillronya skrev 2008-11-01 22:11:15 följande:
    Kass tråd!!JAg gjorde som du. För att inte bli för ot idag med min oro ang Emilios mage så sökte jag upp en mjölkallergitråd.Jag har fått trevligt bemötande och givande svar där.Hoppas du hittar en bättre astmatråd. Sämre kan det juinte bli...Annars får väl du och jag tjata astma i varandras gästböcker.
    Tror det finns två "stora" astmatrådar - en för allvarligare o en för lättare (fråga mig ej ang uppdelningen).
  • Ullis 10

Åååhh, äppelhood i bt igen - alltså om ngn kan skaka fram en 110/116 sååååå.... (alltså tipsa om butik)

• Ullis 10

081016 1 skrev 2008-11-01 22:25:01 följande:

Jo jag ringde o frågade om Singulair eller ventoline men fick bara till svar att jag skulle vänta tills en läkare här tittat på henne...de kunde inte skriva ut recept "bara så där"...detta var en månad sen o fortfarande har jag inte fått någon tid! Ringde så fort vi flyttade för över 2 månader sen o bad om en tid ju!Ja tycker hon blir mer slemmig av vällingen. Glassen verkar liksom "lugna" halsen lite, iaf hostan.
    Fast det är ju helt otroligt!
    Ventolin verkar ju snabbt,Singulair på lite längre sikt o på en del ger den ingen effekt alls (vi märkte inget). Dessutom gillade jag inte allt pulver... Hopplöst att få i!
  • Ullis 10

! Om ngn som är inne har köpt Hagen jackan (molo) - visst kunde man gå upp en storlek i den eller hur var det? Hur är den blå färgen? Vill gärna ha lite "färgstarkt".. Kanske svårt att hitta snygg mössa till..

• Ullis 10

PUFF! Behöver hjälp..
    Om ngn som är inne har köpt Hagen jackan (molo) - visst kunde man gå upp en storlek i den eller hur var det?

• Ullis 10

RååSa BuBBlan skrev 2008-11-03 22:48:32 följande:

Tar fram popcornen o lägger till!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11