Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Smultronhjärta skrev 2008-12-03 17:32:27 följande:

Eleraff handlade jag på tidigare idag
    Men jag pratade ju med dem igår ok, kollar igen!!
  • Ullis 10

Skrutteruttan skrev 2008-12-03 18:25:43 följande:

Är tröjan med gula ärmar och prickar (och gubbar på magen) också vårens? Jag är ju rätt ny på Molo och kan inga kollektioner bakåt....Den var i alla fall mycket fin!
    Japp, det är pärlplattor! Åh hoppas mina bilar anländer imorgon! O att Eleraff lägger upp det andra jag vill ha, lokala butiken skulle inte få ngt nu..
  • Ullis 10

ängeln83 skrev 2008-12-03 19:46:45 följande:

Ah, dinosarna är super fina, MEN jag klarar absolut inte av kamoflage, så jag hoppas det kommer en tröja med enbart dinosar.
    Gillar inte heller camo men köper den och hoppas att den ej dyker upp utan då...
  • Ullis 10

Skrutteruttan skrev 2008-12-03 20:04:30 följande:

Tänkte bara fråga vilken som är er favoritbutik på nätet? Som har bäst service, störst sortiment, bra fraktpris...Eller handlar ni på flera olika *nyfiken* ?
    Elvasmåtroll, Matador o Eleraff (Poppilopp) är väl de jag hittar mest hos..
  • Ullis 10

Jisses jag köper 3 strl större till min, visserligen superlång, men.. Nä, nu blir det TV:

• Ullis 10

Fick mail m bilder från Bus o Rackartyg m NS erbj. o alla Molo o Småfolksnyheter. Jag har ju bestämt mig för den nya gröna fleecen till min stora kille, men denna kanske är snyggare? Oxå här camo på dinos...

• Ullis 10

Everlonn skrev 2008-12-04 09:17:37 följande:

Nova76 skrev 2008-12-04 09:12:35 följande:
    Har bilder från lokala affären på deras nyheter bla lurvarna...om du inboxar din mail kan jag forwarda (hm stavning..) mailet
    Om du orkar - gärna till mig oxå! Vilken affär är det - skickar de?
  • Ullis 10

Såg att någon undrade, BusoRackartyg brukar ta 29 kr!

• Ullis 10

Kikar in lite snabbt, beställde via telefon fr Eleraff - inget funkar m hemsidan, erbjudanden i helgen istället. Nu blev det dinos o grön lurv, bilarna kom från Matador idag! De har bubbeltröjan också. Dock ej rymden som jag vill ha till min stora kille...

• Ullis 10

Hmm... behöver också lite hjälp.. Har fått tag i allt nu utom molon m rymd o sv/vit ärm, annacill har den men jag behöver strl 140.. Tips på någon man kan kolla hos?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11