• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Bra jobbat tjejer. Vilken härlig TS

• Preggi
    gosmamman skrev 2008-10-28 21:31:15 följande:
    preggi- vilka superfina tjejjer i bt, jag älskar katvigs rosa/orange
    Hej!
    Tack. Helt underbara! Jag vill ha mössan med men hittar den inte. Hur är det med er? Har du fått grodklänningen?
  • Preggi
    Jen80 skrev 2008-10-28 21:46:44 följande:
    Preggi: Åh, va fina tjejer i underbara Katvig-ränder. Klänningen är ljuvlig !!
    Tack snälla för hjälpen! Jag är supernöjd! Imorgon ska vi nog testa NS tröjan..
    tinkerbell74 skrev 2008-10-28 21:47:49 följande:
    preggi - Så himla snyggt det orange/rosa var! Fick habegär efter leggingsen nu.
    Tack. Jag tror nog att du måste ha dom.. Dom är såååå fina!
    Duntoffla skrev 2008-10-28 21:50:22 följande:
    Ja, visst är de himla fina! Nu ska jag göra en kopp te och ta lite god yoghurt
    Noel passade så himla bra i prickarna. Superfint!
  • Preggi
    loveliva skrev 2008-10-28 22:05:18 följande:
    vore snällt om du vill inboxa mig
    mig med..
  • Preggi

Nä tjejer nu måste jag säga godnatt. Ska hämta på dagis så jag måste gå upp tidigt..

Gonatt, shoppa väl

• Preggi

Godkväll tjejer!

Hur är läget i tråden?
    Här har vi haft en trevlig dag med Duntoffla och hennes sambo och lilla Noel.
    Vi var på underbara barnmässan med Jompa och fyndade en massa NS..

Nån som har koll på var jag kan hitta en snygg svart mössa?

• Preggi
    lillronya skrev 2008-11-01 21:52:33 följande:
    Villervalla, kanske? Eller de kanske är för små....Här är det ganska lugnt iaf.
    Buttelina skrev 2008-11-01 21:52:42 följande:
    villervalla deras svarta velourmössa
    Dom är fina, men jag vill ha en tjockare vintermössa till hennes vinterjacka. Hittar ingen som passar..
    SmillaMilla skrev 2008-11-01 21:53:00 följande:
    alltså jag tyckte inte alls att de hade så mycket bra ns på mässan. var där i går. dock så har vi ju nästan allt sedan innan. men priserna tyckte jag inte var så där super, men men.
    Jag hittade en hel del jag tyckte om. Vi har mkt sedan innan men jag tog större strl nu.
    Men smaken är ju som baken..
    4 par jeans ett par vct byxor 2 långärmade t shirts och en mössa för ca 1000:- tycker jag är bra priser...
  • Preggi
    SmillaMilla skrev 2008-11-01 22:02:26 följande:
    oj ja det var bra pris. Vad kostade byxorna då? Anton har ju 4 par nova star och större finns ju tyvärr inte. Och svea har ett par och det känns som om det räcker då hon bara är ett år. Dock har hon många tröjer. Älskar verkligen nova star!
    200:- styck och vct 175 och tröjorna 80 st. Mössan fick jag på köpet för jag var en bra kund..
    Jag älskar NS och tror inte att jag kommer att tröttna på deras kläder på länge.
    Matilda har nu 6 par ns jeans och P har 5 par..
  • Preggi
    SmillaMilla skrev 2008-11-01 22:09:12 följande:
    hm då var det bättre pris i dag än i går. byxorna kostade ju 300 i går och tröjorna nästan 200. kjolen 250. t-hirt 50 kr.
    Då kanske man skulle ha gått imorgon då. Om de sänker priserna för varje dag...
    Jag är supernöjd med mina köp..
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-11-01 22:11:29 följande:
    hej sötis. allt bra med dig och barnen?
    Hej vännen! Allt bra med oss. Hur är det hos er? Fina bilder i BT som vanligt. Superfint på Isabel med prickbyxor och grå tröjan med flickorna. Den kombon brukar P ha med...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11