• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

melizza skrev 2008-11-04 11:56:29 följande:
    Är det nån som vet om denna finns i större storlek än 92? jag e sååå kär i denwww.eleraff.se/Default.aspx?ProductID=652C5D0...
    Japp, vi har den i 98. Har för mig att jag köpte den på poppilopp. Den är jättefin!

Hej tjejer!

Jag har börjat vela igen inför fotograferingen på fredag. Vad tror ni blir finast?
    Randigt från katvig, färgglada småfolk eller print från molo? Jag vill gärna att de ska matcha utan att vara precis likadana?
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2008-11-04 12:06:06 följande:
    Är du hemma idag? Eller smyger du från jobbet? Vet du förresten om vi har glömt en brun/brun Katvigmössa hos er? Hade med mig en extramössa i väskan tror jag. Nu är den spårlöst försvunnen. Du kan väl kolla en extra gång. Tack!NU ska jag åka iväg.Ses senare
    Jag är hemma från jobbet idag med båda tjejerna. P blev hemskickad med feber igår hon med.
    Nu ligger M och sover och P i soffan och tittar på film..
    Jag borde tvätta men hamnade här istället..
    JAg kollar efter mössan men har inte sett den än. Kanske har den sökt upp våra gröna randiga katvig mössa som är spårlöst försvunnen?
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2008-11-04 12:14:46 följande:
    Trist att de blev sjuka! Det är lättare att fastna här än att tvätta. Ja, de två mössorna kanske fattade tycke för varann? Krya på sig kramar från oss!Nu ska jag sätta fart.
    Det verkar nästan så.. Eller så har vi nåt mystiskt hål där just katvigmössor försvinner...
    Tack, hoppas vi inte smittade er i helgen..
    melizza skrev 2008-11-04 12:16:09 följande:
    gaahhh nu finns den bara i strl 122 *ggggrrrrr*måste hitta den nån annanstans
    Jag vet att jag sett den i fler butiker. Vilken strl är det du vill ha?
  • Preggi

Godmorgon. Jag vaknade just.. Skulle vila lite med mina tjejer som är hemma med feber så somnade jag såklart...
    Ser att ni snackar molosalgen. Jag är såååå avis på er som ska åka!

FL Lisa skrev 2008-11-04 13:53:12 följande:
    det fanns rätt mycket kläder där men som vanligt sämst utbud på storlek typ 80-92. Mycket folk var det också men jag pratade med han i kassan och det skulle komma en pall till med kläder i eftermiddag som dom mest troligt inte skulle få ut förrän till öppning imorgon.Molo-jackor fanns det rätt många av när jag kom men när jag gick var det bara några i större storlekar som hängde kvar.
    Vad har de för öppettider? Kanske hinner förbi där en sväng och kan tröstshoppa lite..
  • Preggi
    FL Lisa skrev 2008-11-04 14:48:15 följande:
    skönt med liten middagslur 10-19 imorgon och 10-16 på torsdag.
    Då hinner jag ju dit.. Var det hysteriskt med folk?
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-11-04 15:14:47 följande:
    preggi: småååååfolk!!! tveklöst
    Ja, det blir nog det.. Så fina klänningarna!

Tack så mkt bubblan!

Nu ska vi klä på oss och masa oss ner till ica maxi.. Kul va?!
  • Preggi
    FL Lisa skrev 2008-11-04 15:24:31 följande:
    Det var rätt mycket folk när jag var där vid 10 men jag lyckades ta med vagnen in så hysteriskt mycket skulle jag inte påstå.Men när jag gick därifrån vid 11.30 typ då var det klart lugnare.
    Jag tänkte nog ta det på lunchen eller efter jobbet. Kanske sen lunch så jag är där vid ett eller nåt. Får se om jag kommer iväg. Var det st eriksgatan 48?
    Plummy skrev 2008-11-04 15:24:55 följande:
    PreggiVilka söta tjejer du har!Svårt val med kläder till dagisfotograferingen! Jag röstar på Småfolk.. eller Katvig
    Tack detsamma! Det är helt hysteriskt svårt val.. När jag väl börjar vela blir det bara värre och värre.
  • Preggi
    Plummy skrev 2008-11-04 18:56:36 följande:
    www.luckylittleme.se/product.asp?product=1198...www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=...Dessa väljer jag mellan. Är så sugen på den brun/bruna (har varit hela hösten) men hittar den ingenstans , och den orange/rosa är svårt att hitta.SÅ.. Vilken ÄR finast!?
    Är det till din lilla tjej? Jag tycker att båda är jättefina! Men den blågröna är nog ett strå vassare som klänning...
    Duntoffla skrev 2008-11-04 18:56:10 följande:
    Go kväll!Händer det något kul här?Smilla- Vad fin Svea är i den rosa Småfolk! Fin Katvigshopping också! Visst är den röda Katvigen underbar? en klar favvo här hemmaLisa- Fin outfit! och vilka fina fynd idag!Loveliva- Härliga Katvigränder i massor! J esssica- Vad fin Kevvan är i Molo och Kik kid!Plummy- Härligt att få bli runtkörd i vagn! Preggi- Jag håller fast vid Småfolk på fotograferingen även om det andra är fint det med. Rååsa Smurfen- Härliga rengbågen på Tara!Bubblan- Söta Ida i Katvigs ränder!Emmsan- söt liten "gris" i lammsuit! Kul att den var så fin!Harley- Fina Cayenne i Molos tunika och byxor!Lillronya- Fina E i Nova star! Lite stor kanske men det ser ut att funka i alla fall Och fina A i härlig turkost!Stormis- Sötis i Molo!Skatten- Fina Skatten i fina ränder! Så du fick tag på suitsen till slut
    Hej vännen!
    Tack för din åsikt.. Det kommer nog bli dom klänningarna.. Men jag hinner ju vela ett par dagar till.. Det finns ju lite mer småfolk att vela mellan...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11