• Harley

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Mig blir ni inte av med huuuur många nya trådar ni än startar

• Harley
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 09:33:44 följande:
    -------JÖNKÖPINGSAVRESANDE------När åker vi? Jag kan vara i Jönköping fredag kväll tidigast 19 tiden.. Hur långt tid tar det från Jkp---lagersalgen?
    IIIII nu blir jag nästan stressan...

Jag kan alla dagar utom söndag.
    Det vore skönt att vara så nära lagersalget som möjligt redan på fredag kväll tycker jag.

Undrar jag med hur långt det är från Jönköping till Molo?
  • Harley
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 09:41:19 följande:
    Kan nog åxå bara helg! så för mig e de oki
    Klart det blir helgen, men jag måste vara hemma senast lunch på söndag. Jag har ju några mil dit

Frågor:
    Hur långt kan det vara från Jönköping till salget?
    Vad är brobizz och hur får man tag på det?
  • Harley
    loveliva skrev 2008-10-29 09:45:29 följande:
    JAg gissar att det är ca 35 mil till salget från jönköping, men jag kan ha fel
    Om det inte är längre än så så tar det ju inte så himla lång tid.
  • Harley
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 09:51:30 följande:
    Å de låter ju toppen!!  Vi bör åka rätt tidigt på lördagen då om vi ska va där lite före dom öppnar
    Vore nog bra att åka vid 04 ungefär. Då behöver vi inte stressa och kan stanna för en macka och kiss

Vart ska ni sova ? Finns det något billigt, billigt ställe i Jänköping eller ännu längre ner?
  • Harley
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 10:03:46 följande:
    Hade ju iofs varit rätt bra om man kunde köra lite till på fredagen å sen knoppa längre ner    vi kan ju kolla om vi snubblar över nåt billigt sovande nån stans.. Jag kan ta vadsom
    Exakt min tanke. Sover några timmar vart som helst bara det inte kostar en förmögenhet. Vill ju lägga pengar på annat så att äga
  • Harley
    J esssica skrev 2008-10-29 10:19:09 följande:
    Tjejor vad tror ni om det? att vi sover på hotellet 080161 länkade. Blir ju knappt 200kr/person
    För mig är det kanon. Ska vi nanna i Malmö då eller? För i så fall så pressar vi och åker dit på fredagskvällen tycker jag.
  • Harley
    J esssica skrev 2008-10-29 10:25:05 följande:
    Ja det kan vi väl göra, för mig passar det kanon. Bra om vi bokar så snart som möjligt isåfall.Vad säger ni ängeln och bubblan?
    Jag ska ge mig ut till ÖF i eftermiddag och kanske, kanske träffar jag Fantastiska Skatt där. Måste kolla med henne innan vi bokar hotell tycker jag.
  • Harley

Återkommer med min fråga...*tjat*

Vad är en brobizz, och behöver man en sån och isåå fall vaaart hittar jag en? Räcka ut tungan

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11