• Harley

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Vad konstigt det blev...

• Harley
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 12:59:37 följande:
    Å va massa fina bilder i bildis!!havsvind--- sååååå söt i knappbody o katvig bysser!!harley--- hon e så söt din tös!! Fina Nanooun och Molotröjan!! Fin hopping åxå jacao-- fina killarna i molo och söta lilla tösen i katvig!tofflan--- skön stajl på N i stolen    lite relaxed så där.. Fin outfit!!Grodan--- fiiina barnen dina!! Å snygg mössa loveliva--- fina regnbågsbarn Jen--- söta söta lilla Ava!!agster--- shysst velourhopping trunken--- å lilla sötisen!! fin i småfolk tshirten!
    Tack tack
  • Harley
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 16:38:35 följande:
    Å huuuuuuur ska jag resa nästa fredag?sthlm-degerfors o bila med Harley,Skatten o Jessica till malmö.. eller tåga sthlm-malmö o möta dem där?roligt att snacka strunt i bilen men tar lite längre tid o lite omständigare.. tågar jag så kan man ju ta en vilostund o ett glas vin   de e inte så illa de heller ju
    Väntar med spänning på vad du bestämmer dig för.
  • Harley
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 16:49:33 följande:
    jag åxå SKA besluta ikväll!! För jag måste boka rätt snart annars blir de så hiskeligt dyrt!!
    När är du framme i Malmö om du tar tåget?
  • Harley
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 16:53:38 följande:
    Shit!! x2000 kostar nu över tusenlappen    å jag e sååå seg!!!  *attans*20.49 och 21.17 kan jag va i Malmö om jag tågar.. men nu börjar de bli riktigt dyrt!
    Näää vad dyrt...

Tänkte att om du tar tåget så är vi framme i Malmö kanske vid samma tid. Om du åker med oss (som är myyycket roligare iofs) så är vi inte framme förrän tidigast 23. Alltså om vi åker från degerfors 17.00
  • Harley
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 17:01:38 följande:
    jag kan vara i degerfors ca 16... å då kostar tåget 379.-
    Jamen kom dit, det blir väl billigast och kuligast Kan vara kul för dig att se en skymt av Värmland
  • Harley
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 17:07:25 följande:
    Ja de får nog bli så..  nu är jag 99,99 procent säker på det
    Spänningen stiger...
  • Harley
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 17:11:06 följande:
    Harley--- va tror du bilresan går på för mig totalt?  om vi säger degerfors-lagersalg och sen lagersalg-malmö?   ca alltså..
    mummel mummel... *skäms*
    Har tänkt lite fult att Malou ska få räkna ut det

Dessutom behöver vi veta vad ett brobizz är, vad det kostar och hur vi får tag på ett sånt. + Broavgift.
  • Harley
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 17:22:52 följande:
    ha ha   oki.. kostar inte bron typ 400 eller så? enkel resa då..
    Nån som vet?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11