• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-11-07 09:35:11 följande:
    En fråga till er som varit på Molos vårrea förut....vilket datum har det varit. Vet att i våras var det maj/juni men innan dess? Attans att man inte kan få veta i god tid och beställa billia tågbiljetter...
    duuuuunis nu börjardet bli dags att uppdatera listan ;)
  • Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-11-07 09:37:44 följande:
    Japp! I´m on it! Lista version 7.1 kommer strax Hur dags åker ni imorgon?
    kl 7 tror jag vi ändrade till eller maloouuuuu??;)
  • Emmsan
    Harley skrev 2008-11-07 09:31:38 följande:
    Aha. Nattskräck har Cayenne också. Läskigt Men du, skit i kassarna. Längre bak i tråden pratar de om att man inte får ha egna kassar. Man får genomskinliga av dem.
    va skönt o höra att nattskräck e ganska vanligt herman har det o jag tycker det är sååå jobbigt :(
  • Emmsan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 20:19:55 följande:
    allra allra längst ner.. vid bebis i hörnet där   du ska se mina fina mössor
    vaa e du redan hemma????????????????Förvånad
  • Emmsan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 20:26:21 följande:
    ja, man måste ju passa på när man väl e där liksom synd att du missa vantarna   fanns mest smått dock kan jag trösta dig med!
    hihihi jag tääänkte väl det :) när är du hemmadå??? veeeerkligen kulo få ansikten på er allihopa men vaar tog butte vägen :)????

åhhh DUNTOFFLA"  ärr såå ledsen att jag inte hittade mer :(fick tom skäll två ggr då jag klättrade på hyllorna o drog ner kartonger för din skull :) men ändå sååå dåligt till pojke stl 86 92 :(
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2008-11-08 20:31:54 följande:
    åhh var är dina hoppingbilder???
    frestar med en måste lägga buddha först ;)
  • Emmsan
    nikki2006 skrev 2008-11-08 20:39:04 följande:
    Åhhhh vad fin, är det small i stl???
    mm fanns bara small :( men jag har  tur att den e töjbar till tjockisen ;)
  • Emmsan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 20:43:25 följande:
    å va sööööööt i den!!!!  har åxå köpt en sån fiiiiiin bää mössa!!
    åhh tack har längtat efter barnen idag sååå mycket ;)
  • Emmsan
    nikki2006 skrev 2008-11-08 20:45:07 följande:
    Jag funderar på om jag köpte för stor. jag köpte medium men den känns stor och detta är tjejen som har 4-6 år i villervalla mössor. Fattar ingenting
    men tänk på att min lillplutt har ganska stort huvud men jag har rånarluva i M oxå som passar min 5 åring kostiga storlekar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11