• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-11-05 19:11:20 följande:
    åhh jag har handlat sååå mycket till isabel sååå fina saker till henne 98 pojk var jag liiite besviken på. fanns inga turkosa stars . men jag klarar mig för jag hittade MASSOR av granbollar det fanns SJUKT mycket flick 104, precis det jag ville ha dessutom stog jag ensam där och letade där var INGEN fyndade en overall till nästa år till isabel ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH vilken underbar lagersalg!!! BÄSTA hittills!!!!!
    åhh lääängtar vet du hur det va i mindre stl till pojk då ;*) typ från 74 till 86???
  • Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-11-05 19:12:55 följande:
    Ja, för din skull Nej, skämtade bara! Listan kommer INTE bli längre, möjligen annorlunda
    iiiingen fara det vet du ;)
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2008-11-05 19:19:03 följande:
    förstår det! du hade frossat där!!! guuud vad mycket det fanns i flick 104 och uppåt!!
    åhhhh buuutte det fanns ju lite lamm
  • Emmsan
    karmasus skrev 2008-11-05 19:24:49 följande:
    Var det sådär jobbigt trångt? jämfört med Katvig lagersalg? Fanns det mycket i storlekarna 80-86?Nu kanske mååååste jag åka ... hmmm
    fööölj med på lööördag vill träffas igen juuuuu :)
  • Emmsan
    agster skrev 2008-11-05 21:58:27 följande:
    Åh, jag vill dit igen! Det var verkligen helt underbart att gå där och rota omkring!! 1000 ggr bättre än Katvig!
     sååå fina kläder
    vilken stl har du köpt mest av???=)
  • Emmsan
    THEA och Grodan skrev 2008-11-05 22:01:35 följande:
    Min tjej skall antingen ha rock/glitter/punk stuket eller riktigt puttenutt flickigt, fattar ingenting jag
    ooooj låter sommin juuu ena dagen hård andra dagen prinsessa jag fattar nollFörvånad
  • Emmsan
    Harley skrev 2008-11-05 22:07:36 följande:
    Hoppas de får upp flåset att fylla på innan lördag då
    jaa annars jäääklar ;)
  • Emmsan
    Tjollabolla skrev 2008-11-07 07:52:02 följande:
    ÅÅÅ åker du idag? SÅÅÅ SPÄNNANDE! *AVIS AVIS AVIS* Näe, jobbet är ju bra och ungarna är underbara men jag har 2 kollegor som verkligen avskyr mig. Tack och lov ska dom sluta, den ena i dec och den andra ska ha barn i feb så jag hoppas jag står ut tills dess... Ingen aning om vad jag gjort dom, men dom har verkligen bestämt sig för att jag är inte värd att behandlas som alla andra...
    fyyy f-n säger jag bara Ledsen goa goa tjolla har ju baara träffat dej en ggn men du är ändå en av de goaste tjejerna jag träffat jöö!!!!!!! hur kan man INTE gilla dej!! grr jag ska komma o ha praktik på ditt jobb så ska vi se när min ene djävul på axeln vaknar
  • Emmsan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-07 07:54:41 följande:
    Jupp! åker hemifrån 13.20    sååååå sjukt nervig!!! Å fy va tråkigt!!   Skönt att dom slutar så snart då!!  Å va sjutton avskyr dom dig för? Söta goa glada Tjolla Nu vaknade Bubblan.. Gottago
    träffas vi imorgon då???   kan vi nå er på nåt sätt när vi kommer dit eller så?? när är ni där ca??
  • Emmsan
    081016 1 skrev 2008-11-07 09:28:20 följande:
    JagEmmsanLovelivaBubblanSkattenHarleyHavsvindJ essicaGlömt någon??O så möter butte upp oss efteråt för en liten träff
    åhhh ska vi träffa butte oxå ??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11