Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

jag ska förmodlingen inte gå på lagersalgen....finns det nån snäll själ som skulle kunna ta emot en beställning?

• melizza

J esssica skrev 2008-11-04 11:05:59 följande:

Jag kan
    åker du imorron?
  • melizza

J esssica skrev 2008-11-04 11:20:11 följande:

Vi åker på lördag Vet inte om jag ska växla imorgon kanske.
    ja vad bra men kan jag inboxa dig vad jag har för önskelista eller så?
  • melizza
    Preggi skrev 2008-11-04 12:02:23 följande:
    Kom på att det var på matador jag köpte den...
    gaahhh nu finns den bara i strl 122 *ggggrrrrr*
    måste hitta den nån annanstans
  • melizza
    Preggi skrev 2008-11-04 12:40:40 följande:
    Jag vet att jag sett den i fler butiker. Vilken strl är det du vill ha?
    jag vill ha en 104
  • melizza

jag har ett dilemma...kanske ni kan hjälpa mig.
    Jag köpte ju en röd molo overall och nu har jag ångrat mig och skulle vilja skicka tillbaka den och få pengarna tillbaka. Nu har jag mailat dem men de har inte svarat. Tror ni att man kan returnera varor när man handlat på rea eller med rabatt och får pengarna tillbaka???

• melizza

RååSa BuBBlan skrev 2008-11-04 15:50:02 följande:

Å vi kommer nog allihopa vara lite smått konstiga på Lördag   När jag kommer in hamnar jag i nån konstig fas.. Hör inget.. går bara maniskt runt o stoppar molo efter molo i säcken.. helt okontaktbar.. i trans   såååå skoj!!!
    vill också vara i trans med massa molosar *gråter*
  • melizza

tur jag har sändebud men jag skulle vilja vart där och kännt på alla dessa skönheter och bara njutet av synen på alla dessa underbara molosar men till våren SKA jag dit :)

• melizza

RååSa BuBBlan skrev 2008-11-04 15:57:43 följande:

Ja.. den känslan är svårslagen just när man kommer in.. Man nästan tappar andan.. De är liksom HUR MYCKET SOM HELST.. man tar bara en efter en ner i säcken.. går runt runt bland havet av Molosar.. Å sen när man tror man e klar efter ett antal timmar.. Då kommer kartongerna fram igen o man börjar om från början      *HÄRLIGT*   Så du måste absolut åka nångång om du kan
    *gråter ännu mera* åååå vad jag verkligen MÅSTE dit nästa gång

vill med bada i molosar och samla och samla molosar i en egen kasse i timme efter timme
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11