Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Nu letar jag efter en shop som har innermåtten på Molos fodrade gummistövlar ??????
    Vet att Rackamaja hade förut men nu är de borta där.
    Eller om någon vänlig själ har ett par i stl 21 och vill mäta

• loveliva
    Incommunicado skrev 2008-12-18 10:09:42 följande:
    favvostars:
    Å jag gillar inte de starsen alls Generad Tycker de blev bleka & fula efter första tvätten.
  • loveliva
    J esssica skrev 2008-12-18 10:11:32 följande:
    Så vart det shopping idag oxå Lila småfolkkklänning med katter och grön tröja med lastbilar till 40%
    VAAAAAAAAAR ??????????
  • loveliva
    tinkerbell74 skrev 2008-12-18 10:14:28 följande:
    Testar igen... dumma bilden blev skuren i kanten jue... Hoppas denna blir bättre.
    Åhhh va många fina !!!!!!!!!!!!!!!!
    DE små röda elefanterna är en mina favoriter, men äger tyvärr ingen Så ser någon i liten stl, SKRIK !!!!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-12-18 10:44:00 följande:
    Men Tofflan sa innan att Poppen har den, kolla med henne.
    Ja, jag köpte min där Den lila med lejonen alltså.
  • loveliva
    Stormis skrev 2008-12-18 12:23:58 följande:
    Tack . Ang AnnaCill så fick jag nu mail om att röda prickbodyn var slut!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag som väntat på den i en vecka och satt uppe och klickade hem den på nån minut! SORG!    
    Men näääääääääääää
    Fy vad trist att bodyn var slut Gråter
    Och jag ska inte använda min 80 till Hilda på länge, så när dne kommer på T har nog din sötis redan vuxit ur den stl.
  • loveliva
    melizza skrev 2008-12-19 08:48:04 följande:
    godmorron tjejer!!!letar efter katvig klänning i röd/cerise mer än på lplvart finns den mer...för på LPL finns inte den storlek jag vill ha...jag vill ha på rea då förstås
    Lucky Little Me har den på rea från stl 92

God morgon !!!!!!!!
  • loveliva
    Kristyr skrev 2008-12-19 11:21:25 följande:
    Ni som vet och på tal om NS..Hur bra rea kan det vara som bäst på nova star? är 25% kanske bra rea?
    Det är väldans bra rea eftersom de nästan aldrig brukar reas
  • loveliva
    Nova76 skrev 2008-12-19 18:43:23 följande:
    God kväll!Här verkar det ganska lugnt...Tinkerbell - köpte du den där Hugin och Mugin klänningen? Jag gjorde Och den var kanon på! Ska ha den på julafton tänkte jag. Fina bilder i BT som vanligt Man blir så glad av att kika där!! Några fynd gjorda idag? Jag köpte OT Hummeldress till J på Freshmilk igår kväll
    Jag har gjort värsta fynden idag Skrattande Väldans OT men jag är sååååååå nöjd !!!!!!!!
    HAr köpt 3 par Kavatskor & ett par stövlar (till mig själv) på Wedins här i stan, de hade utförsäljning.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11