Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Rååsa Smurfen skrev 2008-12-30 21:48:46 följande:
    tänker jag okså göra i kväll  hur mångar dagar tar ni på ?
    Nu kör jag på 14 dagar
    Underbara älskade barn
  • loveliva

Vill önska er alla ett GOTT NYTT ÅR !!!!!!!!!!!!!!!!

Vi ska bara vara själva ikväll vår "lilla" familj. Äta god mat & mysa
    Vi kom på igår att vi firar 4-årig förlovningsdag idag på självaste nyårsafton !!! Men det kanske man inte firar efter att man gift sig ???
    Ähh, strunt samma vi firar med lite extra glass ikväll

ängeln -- Jätte fina bilder på söööta Liam!!!! Verka vara en bra kamera. Lilla hunden var väl lite fulsnygg sådär Men söt ändå

Underbara älskade barn
  • loveliva

Är det någon som köpte på EST rea som fått sina paket ännu ??? *väntar otåligt*

Underbara älskade barn
  • loveliva
    Preggi skrev 2008-12-31 14:15:46 följande:
    Hej!Kikar in en snabbis och önskar er alla gott nytt år! Nån som har koll på vinteroveraller när det står tex 3000mm waterproof. Vad har de bästa? 3000 är väl inte så bra? Eller är jag helt ute och cyklar? Har någon sett katvig grönblå strumpyxor i strl 104/110 på rea?
    3000 mm är gränsen för vad som får kallas vattentätt, Molos overaller har 8000 mm.
    Så 3000 mm håller nog tätt men kasnke inte lika länge och i lika stor vattenmängd som en med 8000 mm
    snigelina skrev 2008-12-31 14:15:41 följande:
    Pejo skrev 2008-12-31 14:14:05 följande: Inte jag Har redan shoppat färdigt där! Nu ska jag bara reashoppa hos Hippo och Rackamaja också, sen är jag klar med allt "gammalt"
    När har Rackamaja rea ?
    Underbara älskade barn
  • loveliva

Hoppar in igen och ÖNSKAR ALLA FINA MÄNNISKOR ETT GOTT NYTT ÅR !!!!!

Underbara älskade barn
  • loveliva

God kväll & god fortsättning på detta nya fina år !!!!!!

Är så glad för hon från Batinki ringde innan ikväll och sa att allt jag beställde fanns Så min order hade kommit fram trots att jag inte fick någon bekräftelse, tur det
    Så nu har snart Hilda en Molo flowerbody, rödrandiga muddbyxor & rödrandiga molotröjan i en stl större än hon har nu.

Underbara älskade barn
  • loveliva
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-02 22:09:43 följande:
    Då väntar jag på flower bodyn till T
    Oj, det tar lång tid innan flowerbodyn kommer på t Den hon har nu är det 74 i och den är lite stor
    Men framåt våren kanske
    Byxorna däremot finns ute nu.......
    Nova76 skrev 2009-01-02 22:10:33 följande:
    vad roligt att du fick allt du beställde! Du har väl de röd/orange muddbyxorna till Melker? Vilken stl har han? Köpte stl 104 till Hannes, det borde väl bli bra? Han är 98 lång
    Ja Melker har muddbyxorna, såå fina. Han har stl 98 men är bara 92 cm lång Så 104 blir nog jätte bra till Hannes
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-02 22:15:34 följande:
    Byxorna behöver jag inte, de va bodyn jag va ute efter ju, stod m en knapp body i handen idag men tänkte på din på T, men fyyy så dyr den blir!
    Trevligt med dyrt
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Magda78 skrev 2009-01-02 22:19:30 följande:
    loveliva skrev 2009-01-02 22:13:06 följande: Tur att det "bara" var 80 som du fick bekräftelse på. Jag har beställt ännu lite större än så och väntar ff på bekräftelse men har iof sig inte allt för stora förhoppningar
    Jo det är väl så, stl 86 och uppåt går åt fort som tusan. Jag köpte massor i stl 74 på est rea, inte så många som har den stl nu känns det som, bra för mig
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Nova76 skrev 2009-01-02 22:30:19 följande:
    Näe nu ska jag tjata lite Hippo igen Någon som fått bekräftelse nu ikväll?
    Har lyckats att INTE shoppa därifrån
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    tinkerbell74 skrev 2009-01-02 22:37:55 följande:
    Haha, me too! Jag känner mig sååå duktig. Shoppade inget från Hippo o inget från LLM.
    Javisst är vi duktiga !!!!! Jag har inte heller shoppat från LLM *stolt*

Har annacill rea på nätet också eller bara i fysiska butiken ? hittar ingen rea på nätet...
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Nova76 skrev 2009-01-02 22:40:59 följande:
    hade du både 1470 och 1477? Jag har 1480
    är det hippo ni pratar om eller batinki ? *förvirrad*
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Nova76 skrev 2009-01-02 22:47:54 följande:
    hippo pratar jag om i alla fall
    ok då är jag med var liknande order nummer på batinki har jag för mig
    Underbara älskade barn
  • loveliva

Jag hade ordernummer 1433 på batinki och hon ringde innan ikväll.

Underbara älskade barn
  • loveliva

säger också godnatt

Underbara älskade barn
  • loveliva

Hej

Jag satte mig preciiiis vid datorn och nu vaknade Hildisen ..... ingen lång datastund denna gången

Jen80 skrev 2009-01-03 13:01:32 följande:
    Hej hej!Åh, va sällan jag är inne här för tiden. Blir bara korta stunder. Men det är alltid lika kul att gå in och kolla i BT . Här snöar det för fullt utanför fönstret och det är så mysigt!Imorgon kommer Loveliva hit med sina tre småttingar. Ska bli så kul att träffas. Alla våra barn är ju i nästan samma ålder och samma kön . Hoppas de leker bra.Undra om det var från hippo jag beställde igår, men tror det. En rosa molosuit med grå prickar. Usch, verkligen onödigt då jag kollade mitt konto igår. Såg inget vidare ut, men inväntar lite pengar från FK iaf. Blev en rosa Kik kid-klänning från eleraff igår också och en grön/blå Katvig-tröja till Liam. Med posten igår kom det en grön Kikkid-klänning, en blå velourklänning Katvig och en grå Kik kid velourklänning. Orkar inte ta kort...Men nu har jag verkligen köpstopp ett tag. Har shoppat en hel del till mig själv också den sista tiden. Just det, inväntar en MAT-overall till Ava också .
    Japp, i morgon invaderar vi ert hus Ska bli sååååå kul att träffas !!!!!!!!!!

Nice shopping !!!!!
    Jag hoppas postis har massa paket till mig nästa vecka
    Underbara älskade barn
  • loveliva

Gokväll !!!

TACK JEN för en jätte trevlig dag !!!!
    Så kul att träffa dig & barnen IRL.
    Synd med Avas overall Ska hojta om jag ser en i 86 nånstanns.

Underbara älskade barn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11