Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

nu blev det mycket på en gång. Ska svara åt dig dunis snart. ska bara klistra in detta tips först

Välkommen till utförsäljning av barnkläder från OneTwoTen! Nu är det dags för höstens kollektions- och lagerutförsäljning. Obs! Endast kontant betalning När:               Tisdag 4 nov till torsdag 6 nov,  kl 10.00 – 19.00 (tors 16.00)                      Var:                I lokalen 150 kvadrat, St:Eriksg 48, nära Fridhemsplan.

In på gården, höger, ½ trappa upp.

• FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-10-31 15:30:33 följande:
    Lisa- Fina fynd! Fanns de grå brallorna? Var det mycket folk idag? Träffade du Tejja?Söta A i vaniljyran!
    japp det gråa brallorna fanns och kostar 250kr. Det var tooookigt mycket folk och barnvagnar. Jag hade aldrig tagit mig igenom mässan med alvin och barnvagn utan david. Nu fick david och alvin roa sig i fisher pricemontern medan jag sprang runt och kikade.
    Japp vi fikade med tejja...men hon hade lite dåligt med shoppingpåsar på armen när jag lämnade henne

Och som du hörde tidigare så fungerar det nog att du tar mina gratisbiljetter till inträdet imorgon. Du kommer även få två påsar med lite gåvor i att släpa runt på där
  • FL Lisa
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 15:42:42 följande:
    VAAAAAAAAAAAAAAAD e detta för underbart??????
    vi var på deras utförsäljning innan sommaren någon gång och det var faktiskt helt okej saker där då. Dock ganska utplockat i storlek och vi kom just innan stängning en dag så det är nog bra att vara där i tid om man vill fynda något.
    Hur som helst så skrev vi upp vår mailadress på ett papper där så idag kom detta trevliga mail
  • FL Lisa
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 15:44:43 följande:
    amen de här är ju typ granne med mig ju    MÅSTE dit!!!!! nån som ska med?
    det är dock rätt trångt där inne...så inte helt lätt att köra omkring med barnvagn...i alla fall inte om det är mycket folk

Jag ska i alla fall dit. Funderar dock på att dumpa Alvin med sambon så får dom luncha någonstans medan jag rotar kläder
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-10-31 15:47:00 följande:
    Typ granne? HAHA...jojo!
    jag kikade faktiskt efter storlek till dig och när jag kollade fanns det MASSOR av dom så det borde nog finnas imorgon också. Fast iof var NS-montern knökad med folk varje gång jag gick förbi där.
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 15:48:05 följande:
    åkej!  då ska inte Bubblan med då me andra ord...  Hm.. va sjutton gör jag av henne då?   hm.. gubben i i Norge då tror jag    å får fråga syrran kanske hon kan en liten stund..
    vi hade med barnvagnen in sist och det gick bra..men det var som sagt på kvällen vi var dit...typ en timme innan stängning så jag antar att det inte varit lika lugnt hela dagen.

Sen kanske jag även ska tillägga att priserna är ju inte direkt som molos lagersalg men rätt hyfsade ändå.
  • FL Lisa

hej hej i tråden!

ängeln83 skrev 2008-11-02 10:26:29 följande:
    Nu behöver jag klädvals hjälp igen, vad ska Liam ha på sej idag på släktmiddagen?Detta väljer jag mellan, eller kika i mitt galleri om ni hittar nåt annat  Eller tvärtom kombo?
    jag röstar på bild 4. Sååå snyggt!
  • FL Lisa
    ängeln83 skrev 2008-11-02 10:30:22 följande:
    Oj, här var ni eniga Gillar inte riktigt NS jeansen bara, dom sitter lite lustigt på.
    ja gillar du inte dom känns det ju dumt att ta dom. Tänkte kika in i ditt galleri och se vad det mer fanns för kombinationer att välja mellan men jag kom inte in där.

Men av dom du har lagt in här så är ju alla jättesnygga men 4:an känns som att det passar bäst på släktmiddag. men om du inte känner för 4:an så röstar jag på 3:an
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11