Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Hmm...tyckte väl det var lite för tyst här hemma. Och mycket riktigt...Alvin hade visst lärt sig hur man får upp vårat skafferi och däri hade han fyndat en ask med vaniljsocker som han så lägligt tömt ut över hela sig. Som tur var hade han nappen i så han verkar inte ha ätit massvis med socker i alla fall.

• FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-10-30 14:22:22 följande:
    Nja, ett par nya skor från Tradera till mig. Annars ingenting. Mamma ringde nyss och kommer upp och dricker lite te. Perfekt, då får hon ta med posten in från stora vägen så slipper vi bylsa på oss
    haha...vilken tur du hade där då. Men för ett par skor till sig själv vet jag inte om jag heller hade orkat mig ut i det här vädret. Men nu löste det ju sig i alla fall. Trevlig fikastund!
  • FL Lisa
    melizza skrev 2008-10-30 14:38:39 följande:
    FL Lisa skrev 2008-10-30 14:37:55 följande: kul...fram med damsugarn nu då
    japp. Alvin passade ju dessutom på att sticka och göra fina fotavtryck i hela lägenheten när jag försökte få upp de stora högarna från golvet så nu har vi socker överallt känns det som.
  • FL Lisa
    Buttelina skrev 2008-10-30 14:40:22 följande:
    naww sötisen, du måste ju ta foto som när lillebror hällde ut två liter målarfärg på balkongen och plaskade runt i det
    haha...japp den bilden kommer jag ihåg. Hur söt som helst ju.
  • FL Lisa
    Buttelina skrev 2008-10-30 14:42:03 följande:
    det tyckte INTE pappan det var han som fick städa
    hahaha...förstår det!
    men det var ju faktiskt inte Bias fel att någon lämnat en stooor härlig burk med färg på lagom höjd åt honom
  • FL Lisa
    Tjollabolla skrev 2008-10-30 14:44:55 följande:
    ÅÅ äntligen hemma från jobb. GUD så kallt det är! 16 grader här hemma och 2 ute. Och ÖSregn. Drygt! Jag ska snart ge mig på att elda i spisen... Igår när jag inte fick eld i den försökte jag blåsa lite liv i den med damsugaren.Hm. Det gick inte jättebra, jag blev svart i hela ansiktet Och hela huset med, haha.Jag hann shoppa lite på arbetstid idag Såg denna igår och har funderat på den hela natten. Nu är den MIN!www.tradera.com/auction/auction.asp...
    grattis till den suiten. Den är ju tokigt snygg!

haha..smart tänkt där med dammsugaren
  • FL Lisa
    bubblan - nu kommer jag och lägger mig i ditt planerande Du har inte funderat på nattåget till malmö. Då åker du från stockholm seeent på kvällen och får sova på tåget (slipper hotellkostnad) och är framme i malmö 6.20 på lördag. Kostar typ 650 kr enkelresa.

Annars kan jag även tipsa om malmö aviation...fast du var väl inte så förtjust i flyg så det är kanske ingen bra idé.
  • FL Lisa
    Tejja skrev 2008-10-30 17:03:48 följande:
    Åh, har du hittat pumps nu, va kul! Lediga dagen har precis börjat. Johan och barnen åkte 15.30. Tyvärr tog de med sig kortet till digitalboxen... Åh jag vet inte hur jag ska göra, om jag ska tåget på lördag upp till leksand, eller stanna kvar här. Johan råkade ropa in en tavla på auktion idag, som jag ska hämta imorgon. Det känns som om mässan ryker imorgon och då vill jag ju gå på lördag istället.Men samtidigt vill jag ju vara med familjen...*åhhhh denna ambivalens- jag blir tokig*
    hej tejja! skoj att se dig här. Jag röstar för att du stannar hemma...hur ofta får du sova helt ostört och bara vara hela dagarna och göra vad du vill.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11