Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-10-27 23:24:11 följande:
     Det låter bra.Åhhh, jag kan verkligen inte bestämma mig om mitt hår. Kan ju vara bra att veta när man kommer till frissan ju. *velpotta*
    vad ska du göa? kollade din blogg och du ska helt klart vara lite mellanblond tycker jag!
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-10-27 23:29:38 följande:
    Menar du den där jag är lite solblekt i barret? Gillade det men vet inte om det går att återskapa utan sol. Lite mörkare än det är egentligen min riktiga hårfärg.
    japp den men då tycker jag att du ska lägga lite blondare tunna slingor så att håret ser lite så solblekt ut. tyckte du var fin i det
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-10-27 23:35:27 följande:
    Tack! Ja, vi får se vad hon kan åstadkomma.NU måste jag gå och nanna. Är toktröttGo natt
    inlägg 666

ja jag måste också sova, isabel vaknade nyss och var ledsen.. förkyyyld mamma sa hon så då ha jag två förkylda barn... hmm och inget nesseril eller koksalt hemma. skooj
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-10-28 08:31:03 följande:
    TACK !!!!!!!!!!!! Mår Bia bättre idag ?
    nä tyvärr inte nu är isabel också förkyld hur är det med din grabbs lilla finger?
    Jessys skrev 2008-10-28 08:33:33 följande:
    Butte: VAAAR ha du köpt de gråa molo ränderna ?HEELT UNDERBARA JUU!
    specialbeställning

FL LISA: Alvin är ju såååå söt i rosa/lila katvig!!!! BEHÅLL!!!
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-10-28 08:37:51 följande:
    GodmorgonHär är vi alldeles nyvakna, Liam hade nog kunnat sova längre men det fick han inte, o jädrans va sur han blev när jag väckte honom, har aldrig sett honom blänga så innan Vad händer här då?
    haha vilken tröttis du har
    loveliva skrev 2008-10-28 08:47:01 följande:
    Attans med att lilla Isabel skulle bli förkyld också Loves finger är ganska bra nu Men han använder det ju inte än, tror han är lite rädd att det ska göra ont. Och det kan jag mycket väl förstå.Nu ska vi klä på oss och gå ut i regnet och leka av oss lite
    skönt att det är bättre ja vi ska också bege oss ut nu snart
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-10-28 08:58:23 följande:
    ButtelinaVisst har jag Skönt på mornarna men det kan ju bli lite sent på kvällarna ibland.
    ja det förstår jag. bättre att dom sover på kvällarna så att mamma kan få lite data tid
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-10-28 09:07:55 följande:
    Jo men precis Har ju varit dåligt med data tid dom senaste kvällarna.Ååååååååå vilken söt pressbild
    tack kände att jag hade haft den andra lite väl länge
  • Buttelina
    newatthis skrev 2008-10-28 09:11:40 följande:
    God MorgonHar ni några bra tips på hur man underhåller en övertrött förkyld snart 1-åring som inte vill sova?
    leka med vattnet vid diskbänken det gör min grabb just nu
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-10-28 09:12:51 följande:
    Det blir ju lätt så Jag är ganska nöjd med den jag har nu så den får hänga med ett tag till.
    ja den är fin! sötnosen blev det nån suit från matador igår?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11