Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-27 20:25:39 följande:
    Hann inte ringa tomten idag, men det blir morgonens uppgift    jag fattar verkligen inte HUR hon kan ha fört över till mig å trott att de va till henne själv??? Helt olika sätt på internetbanken för egna och andras konton!Jag skulle inte ens klara av att göra det misstaget, inte ens efter 10 öl
    nä jag fattar inte heller hur man lyckas strula till det när man ska föra över till sig själv
    Tjollabolla skrev 2008-10-27 20:27:23 följande:
    Ähhh gud vilken dryg dag! Var hemma halv sju, har försökt få Milo att somna sen sju och nu har han precis gett upp... Å Nu måste jag betala räkningar. Tjoho! Och ingen overall i lådan idag Shit vad ni skrivit idag! 40 sidor sen i morse, vad tusan har ni babblat om!
    låter som en toppen dag
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-27 20:39:12 följande:
    Å nu ringde syster min.. Mammas lägenhet är nu såld! Känns väldigt konstigt.. Både skönt och få det ur världen men ändå lite sorgligt åxå
    oj, ja förstår att det måste kännas konstigt
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-27 20:44:53 följande:
    Helmysko känsla   extremt blandad.. Usch!Nu pratar vi om nåt skojsigare!!Vilken dag tror du att du ska till lagersalgen? Lörd eller sönd?
    lördag helt klart du då?
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2008-10-27 20:51:46 följande:
    Usch vad tråkigt, man tycker så synd om dem när de knappt kan andas och inget vill äta . Tur det brukar gå över snabbt. Håller mina tummar för ett snabbt tillfrisknande
    han kan knappt andas men äter gör han som en häst
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-10-27 21:01:40 följande:
    Butte- du har väl sett att det är lite rabatt på suits på Matador? TÄnkte på den turkosa...
    japp den är inköpt tack för du tänkte på mig hjärtat

vi snackade ju innan om när vårkollektionen kom i våras

kolla på datumet på fotot
  • Buttelina

så! nu fick jag lagt ut lite kläder på tradera. har skjutit upp det flera dagar nu...

händer nått skoj här?

• Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2008-10-27 21:39:50 följande:
    Helloooooooo
    heeeelloooooo. var du sugen på regnbågssuiten? turkosa stars?
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2008-10-27 21:50:01 följande:
    Känner mig grymt rik, mitt bästa avslut på T någonsin trots "fläckiga" kläder
    vad fick du för den??
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2008-10-27 21:49:02 följande:
    Regnbågssuiten absolut   får snart turkosa stars byxor i brevlådan men en body kanske
    oki
    THEA och Grodan skrev 2008-10-27 21:50:01 följande:
    Känner mig grymt rik, mitt bästa avslut på T någonsin trots "fläckiga" kläder
    GRATTIS förresten skoj när t går bra
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11