Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

FL Lisa skrev 2008-10-30 21:27:06 följande:
    haha...det vore något. Då skulle folk få ännu mer att skaka på huvudet åt. Davids föräldrar skakade just på huvudet åt mig när vi frågade om dom kunde vara barnvakt några timmar på lördag så vi kan låna deras bil och ta oss till utförsäljningen i åkersberga men eftersom dom mer än gärna är barnvakt så lånar dom sååå gärna ut bilen så vi kan åka iväg på det
    Folk som inte har intresset förstår inte oss. Det har jag insett förlänge sen.

Vi diskuterade för ett tag sen hur vi skulle göra för att kunna utnytja mamma och pappa dagarna bäst nu i slutet innan Jessie börjar på dagis. Så hade Tobbe nämnt för sin mamma att vi hade lite svårt att få ihop det ekonomiskt.

Hennes förslag-Sälj alla "onödiga" kläder som Jennie köper till barnen.

FörvånadHALLÅ ONÖDIGA, DET VAR DET DUMMASTE JAG HÖRTFörvånad
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2008-10-30 21:27:39 följande:
    Men du får ta igen det nästa Molo lagersalg i maj/juni På tal om alla dessa print så finns de någonstans här*skäms på mig som helt glömt dem* Ska leta pronto fast liten sussar därinne, blir lite orolig vart jag lagt dessa
    Ja jag får åka nästa gång
  • nikki2006
    lillronya skrev 2008-10-30 21:30:05 följande:
    Godkväll i tråden!Kikar in en sväng från jobbet och kollar hur ni har det.NIkki: Så söt Nikki blev i dressen! Och Jessie i fina lammen. Jag som inte tycker om lammen ändrade nästan syn på de nu. Som vanligt hur mycket fint som helst i bt!!
    ÅHHH tack vad snäll du är. Ja vi fick på dressen till slut och hon blev jättesöt. Tack för lånet, det var jätte snällt
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-10-30 21:32:13 följande:
    Nej, Hilda har ingen hjälm, hon är såååå försiktig !! Och trillar nästan aldrig. Skönt det Hon donar & fixar här hemma Vi har det ganska kalt eller vad man ska säga inte många farliga saker eller möbler.
    Jessie är allt annat än försiktig
  • nikki2006
    FL Lisa skrev 2008-10-30 21:32:26 följande:
    hahaha...hundmat kanske smakar bättre än burkarna Jobbigt att hon ramlar hela tiden. Hoppas det blir bättre snart. Alvin hade en kort liten period bara när han just lärt sig att ställa sig upp mot möbler som han ramlade rätt mycket....men sen är han rätt feg av sig så han har tagit det rätt lugnt och inte gjort så mycket saker som han inte klarar av..så vi har varit väldigt skonade från skador.
    Försöker du påstå att min mat smakar sämre än hundmatFörvånad
  • nikki2006
    trunken81 skrev 2008-10-30 21:35:35 följande:
    hahahaha*
    Eller hur!!!!!!!!!!! Hon måste skämta
  • nikki2006
    FL Lisa skrev 2008-10-30 21:35:47 följande:
    meeen...klart kläder inte kan vara onödiga. Fast kanske finns det något litet längst bak i garderoben som du kan slänga ut på T så ni får in lite mer pengar Så du iaf kan skicka en liten beställning till molos salg
    Jag jobbar på det, skall du dit eller di skickar en beställning du med????
  • nikki2006

Butte och bubblan
    KRYA PÅ ER FRÅN OSS
    Butte får du sova på natten nåt???

• nikki2006
    lillronya skrev 2008-10-30 21:43:12 följande:
    Så skönt både för honom och för er.Luften som är nu gör att Emilio behöver inhalera morgon och kväll, minst. En pärs!Det är ju förkylningsastma E har... Hoppas ni slipper det!
    Krya på dig lilla latino
  • nikki2006
    081016 1 skrev 2008-10-30 21:43:46 följande:
    Butte - Tur han gillar den. Maia flyr i panik varje morgon och kväll när den där j*kla manicken  kommer fram Ibland går det bra o hon leker lite med att sjunga i den eller så (låter ju roligt då ) men oftast blir hon hysterisk
    Usch så jobbigt. Känner mig bortskämd nu med 2 friska barn. Kramar till Maia också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11