Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Nu måste jag ut med hunden och sen sova

GOD NATTaLLA MINA VÄNNER

• nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-11-03 10:31:56 följande:
    Loveliva- Söta Hilda i fina pingvinerna! Nikki- Den gula Molon är superfin på Jessie! Har själv de starsen hemma och de är underbara! Fina Nikki i Meandi!Smultronhjärta- Ååååh, vilka coola jeans! Vilket märke är det? Vill ha! Synd att de inte lär passa min knubbis...
    Tack så mycket. Om man inte har råd med molo så får man trösta sig lite med lite shopping på t i alla fall. Fick tröjan för fyndpris med 135kr helt ny. Jättenöjd. Lade du ut bilder på din ns schopping??? Så mycket bilder så jag har glömtGeneradNär jag läste om den blev jag i alla fall mycket avis, vill ochså ha med nova star jeans
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-11-03 10:32:35 följande:
    Nikki - Fina flickor Smultronhjärta- Söt liten Max !!!! Jag har också de jeansen till min ena pojk, sååå snygga !!!! (kappahl)
    Tack sötnos. Det syns inte så tydligt på jeansen men det är jeanstyg med svaga mörka stjärnor på, jätte fina.
    Så fin hilda är i pingvinerna
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2008-11-03 10:44:30 följande:
    såg du mitt inlägg??måste vika tvätt nu
    Ja tack för fina kommentaren. Såg inte att du var inne då så jag skulle vänta tills du dök uppFlört

Vad menar du sjukFörvånadJag har ju sett fram emot detta en hel vecka juGråter
    Men det är klart att jag inte vill ha kräksjukan, den kan du behålla för dig själv hi hi Då har du 3 barn att ta hand om nu???? Stackars dig.
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-11-03 10:46:53 följande:
    Ja, jag skämms faktiskt lite  Men jag har letat som en tok ÖVERALLT efter denna fina overall, så jag tycker det är ett starkt skäl
    Ja kjolen är också helt underbarRäcka ut tungan
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-11-03 10:57:41 följande:
       Ok. Då kanske de funkar på min lilla knubbsäl också. Han är rätt bred och har en liten kalaskula
    Huvudvärk?????????? Drack du vin och sprit UTAN mig igårFörvånad
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2008-11-03 11:07:08 följande:
    gubben får ta hand om sig själv håller mig låååångt borta från honom nu kan du tro. vill inte bli sjuk så jag inte kan åka på molo. men han åt en massa skit nu i helgen så det är säkert bara det
    Jag hoppas bara det är mycket mat. Har sett fram emot imorgon juRäcka ut tungan
    Synd bara att du inte kan visa mig alla härliga malmö affärer. Det är för farligt för min plånbok. Och snart är det ju jul också. Måste ha pengar till lite julklappar också.

Hör av dig här eller till min inbox ikväll så jag vet hur det blir. Håller tummarnaFlört
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-11-03 11:09:49 följande:
    Attans att vår skrivare inte funkar. Måste kolla min plånka om jag sparat ngn kupong
    Skyll på kaffet bara...........
  • nikki2006
    Quiet thoughts skrev 2008-11-03 11:10:28 följande:
    Jo jag har märkt det.Hela denna tråd är farlig. Hetsa alla köpgalna mammor att köpa mer, vem köper mest och vem har det senaste Men det finns ingen mer härlig och kärvänlig tråd än denna på hela FL tror jag.Jag är ingen veteran här som skriver hela tiden men hängt med såpass länge ändå vid sidan av.Jag skulle förgås utan att kunna ibland titta in här på alla fina köp och bilder och snack.
    Jag tycker om dig med
  • nikki2006
    Helle skrev 2008-11-03 13:53:27 följande:
    Sen kanske inte ditt barn vägde 5 kg när det föddes som mitt Lite försprång ...
    Det var inte lite. Jag tyckte jag hade stora babysar med 4290g och 4420g.

Gick förlossningn bra???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11