Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Tjollabolla skrev 2008-11-22 18:31:27 följande:
    Garva inte ihjäl er nu!Och NEJ NEJ NEJ han kommer INTE få ha det så länge till
    Till hans försvar så funkar ju färgerna iaf... Tänk om han slängt på Spindelmannen eller nåt istället .
  • Stormis
    gambia90 skrev 2008-11-22 19:41:44 följande:
    Menar du att just den skulle vara annorlunda är de andra? Annars kan jag bara säga att jag har en i S (kaniner) till min dotter som har 74-80. Den är lite stor till henne.
  • Stormis
    melizza skrev 2008-11-22 19:43:23 följande:
    nån som vet om det finns nån rea på molos flower tröja med knapp nånstans?? måste ha den men vill inte ge fullpris
    Kommer säkert i kalendrarna snart. Tror du inte det? Fast du kanske måste ha nu?
  • Stormis
    gambia90 skrev 2008-11-22 19:48:56 följande:
    ok, då bör jag alltså ta en M i molosluva ;)
    För att krångla till det tror jag att S funkar också. Har för mig att nån skrev att den passade på sin 2,5-åring.
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2008-11-22 19:46:33 följande:
    Stromis: Vilke söt tjej du har!! När är hon född? Känns som om hon är ganska jämngamal med svea.
    Tack . Tyvärr säger de ju att hon är lik sin far
    Hon är 13 månader så det skiljer väl bara nån månad om jag inte missminner mig?
  • Stormis
    gambia90 skrev 2008-11-22 19:51:49 följande:
    fasen vad svårt!!
    Du kan inte gå och prova i butik....
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2008-11-22 19:56:07 följande:
    Det är sånt här som gör att jag vill ha en liten igenwww.tradera.com/Molo_bodysuit_med_harliga_kor...
    Jo, tack. Jag har en sån liten, men är ändå lagom sugen för priset. Men det kanske är för att det är kossorna som jag inte älskar...
  • Stormis

Loveliva:
    Jag är så nyfiken efter vårt inboxande. Hur går det?

• Stormis
    SmillaMilla skrev 2008-11-22 21:09:46 följande:
    Vörför är est så sega just i kväll då
    Vad väntar du på? Kl är ju inte 22 ännu? Eller har jag missat nåt?

Färresten - går Svea? Kläderna blir så mkt finare när de gör det. Min kan liksom inte ens stå upp... En klänning kommer liksom inte till sin rätt sittandes...
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2008-11-22 21:14:43 följande:
    he he som jag skrev till ängeln, klockan är 22 här Om hon går? Nja hon snarare springer sedan hon vart 10 månader. Aha så din står inte upp, nä då blir kanske inte alltid en klänning så roligt.
    Misstänkte det!

Nä, här tillhör vi den sena skaran. Alla bara gick och hoppades att deras skulel gå till 1-årsdagen, medan jag hoppades att hon skulle lära sig förflytta sig över huvud taget. Tji fick jag, men 1,5 v efter 1-årsdagen lärde hon sig iaf krypa till slut...
    loveliva skrev 2008-11-22 21:12:11 följande:
    Kom på det nu Inboxa mig GÄRNA mobnummret om du vill
    Gör det senare. Mobilen är på annat våning än datorn och tänk om jag missar nåt inlägg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11