Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Smultronhjärta skrev 2008-11-22 21:21:36 följande:
    Det är blommigt på EST tror jag
    Va? Är det sant??? Eller hoppas du bara?
  • Stormis
    Stormis skrev 2008-11-22 21:23:22 följande:
    Va? Är det sant??? Eller hoppas du bara?
    Kom på det och var inne och spanade. Idag blir det köööööööööööööööööööp!!!!!!!!!
  • Stormis
    GROD PRINSARNA skrev 2008-11-22 21:28:14 följande:
    vad ska du handla?
    Antar att det är säkrast att hålla snattran om det i denna tråd ett tag till... Men blommigt Inte för att göra nåt unikt köp direkt, men det får ju inte ta slut .
  • Stormis
    Stormis skrev 2008-11-22 21:30:48 följande:
    Antar att det är säkrast att hålla snattran om det i denna tråd ett tag till... Men blommigt Inte för att göra nåt unikt köp direkt, men det får ju inte ta slut .
    Ja, jätterolig!!!! Den hade jag väntat på, även om jag hade hoppats på 40 %. Men 30 får duga eftersom jag VILL ha den. Molos blommiga med randiga ärmar är nu beställd!
  • Stormis
    GROD PRINSARNA skrev 2008-11-22 21:32:38 följande:
    hahaha ok du får meddela snart då
    Just did
  • Stormis
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-22 22:35:53 följande:
    Jag i v 35
    Åh, vad jag också hade velat ta "snyggbilder" när jag var gravid, men vi hann inte. Hon tittade ut i v 36 redan. Å andra sidan kan jag nu säga att jag hellre tar mellan v 30-35 för den där sista svullna tiden är ju inte mumma direkt...
    Superfint kort!
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-22 22:38:44 följande:
    Kollade bildis lite å va många fina bilder!!Butte--- såååå söta barnen dina i underbara Molosuits!! Skrutteruttan--- Lille goingen i snygga Molosar!! Å liten upponer busis åxå Loppan---Söta lilla Maia i ninerna!!GRODPRINSARNA--- Härliga bilder på dina små busar, godis e gott!! Harley--- Å goa lilla Cayenne i fina kläder och fina inköp Hilti--- lille sötisen i snygga starsen!!Tjolla--- den tröjan e verkligen snygg!! Toppenköp!! Å duktiga Milo som tvättar själv Stormis--- lilla sötnosen i fina IdaT och Schampoodle!!Smilla--- härliga vintriga bilder JuliaochNelly--- Fina bilder på dina sötisar!! Cool pirat Tinkerbell--- Niiiiiice hopping

Godnatt allesammans. Babysim imorgon kl 09 så det är bäst att sova lite. Hmm, Molo-badisar vore väl nåt?
  • Stormis

Godkväll alles!

Mosen08 skrev 2008-11-24 18:57:49 följande:
    Nån som vet hur dessa är i strl??www.barnlyan.se/se/articleimage.php?id=5740&i...
    Alla andra Kik Kid jag haft är små i stl (byxa, jacka, suit), förmodar att bodysarna är det också, men jag vet inte säkert.
    Zvartaliljan skrev 2008-11-24 18:53:53 följande:
    Nej de gör inte det...har en väninna som tvingas veckopendla till Kiruna!! Och barnen och mannen finns hemma i Nybro. Jag säger bara...rösta inte blått! J*vla skitregering
    Loppan, era stackare! Sympatigråter med er. Det löser sig säkert, så trist att höra, men saker brukar fixa till sig. Eller hur?

Flera EST-leveranser idag ser jag. Lägger upp min bild strax.

Drog hem den här igår:
    http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=77838255
    Helt plötsligt har jag INGEN mössa som passar Tips någon. Gärna nåt som symboliserar flicka (trist, jag vet, men frågorna är tristare...). Helst väpnarluva i liten stl.
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2008-11-24 19:55:21 följande:
    Loveliva: Söta söta hilda i bt. Men vadå har matador 25% på kikkid? Så sugen på den klänningen till svea till jul.
    25 % på allt. Kod FLYTTREA (ej böcker å nåt annat)
  • Stormis

Där gav ni mig ett gott skratt brudar! Behövde alla dessa små söta gubbar just nu. Mitt problem är väl inget jämfört med loppans. Men jag blev rätt störd när min halvsyster ringer och vill ha tillbaka en flaska champagne som de glömde här för 2,5 ÅR SEDAN!!! Öh, som om jag vet var den är? I min mage? Kanske det? Hur tänker folk? Ok om det var förra helgen, men 2,5 ÅR!!!!!!!!!! Så nu surar hon för att hon inte får tillbaka den. Jösses...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11