Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Godkväll!

Kvällens avslut på T inbringade 3000 till Molosalgen *jippie*

Maia vägrar somna ikväll...just nu håller hon på att sätta klistermärken över hela pappa

• Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2008-11-02 21:41:28 följande:
    Blir han fiiiiiiiiiiiiiiiiin hi hi ????
    just nu hör jag bara "AOOOOOOCH!!!" för hon håller på att ta bort dom o så skrattar Maia för fullt o säger "det gjorde ont"
  • Zvartaliljan
    agster skrev 2008-11-02 21:43:01 följande:
    Åh, det var ju inte fy skam med 3000 kr! Ska du förresten ta med Maia dit? Läste något om det innan har jag för mig. Eller är det bara jag som är helt crazy som ska ta med barn?
    Maia ska med ja men vi åker dit så vi är där lite efter öppningstid så det är lugnare
  • Zvartaliljan
    loveliva skrev 2008-11-02 21:45:46 följande:
    Du förrästen, hur känner du inför lördagen ? Det verka bli varmare till veckan. Neråt skånelandet ska det bli upp mot 10 plusgrader *bra lagersalgs väder*
    Jo är det bara plusgrader så kör jag, o vi kör ju inte sååå tidigt
    nikki2006 skrev 2008-11-02 21:46:38 följande:
    Gillar hon redan att plåga killar hi hi . Bådar gott för framtiden hi hi
    Haha pappa har röda fläckar efter klistermärkena över hela bröstet nu
  • Zvartaliljan

Så söta barn och fina kläder i BT som vanligt
    Men nu får ni sluta visa den där gula småfolkklänningen innan jag blir totalt tokig!!!!

• Zvartaliljan
    melizza skrev 2008-11-02 21:51:34 följande:
    081016 1 skrev 2008-11-02 21:50:40 följande:skulle vilja ha den i rosa som tröjan....ååååå vad fint det hade varit på min lilla princessa
    Ja men det är ju lätt åtgärdat, bara o köpa ju
    Jag hoppas verkligen att mitt kära sändebud hittar klänningen åt mig Kyss annars får det väl bli den blå från Rackamaja...hon borde väl ta beställningen om man mailar va?
  • Zvartaliljan
    melizza skrev 2008-11-02 21:51:34 följande:
    081016 1 skrev 2008-11-02 21:50:40 följande:skulle vilja ha den i rosa som tröjan....ååååå vad fint det hade varit på min lilla princessa
    eller du menade att du ville ha klänningen i råååsa?? Nu fattar jag Ja guuud vad fint det hade varit!
  • Zvartaliljan

Godmorgon!

Vilka är det nu som åker till salgen på lördag?
    Och hur blir det med träff efteråt i Malmö? Butte o Thea - Ni ville komma o möta oss va? Men vart ska vi vara då? Invadera donkan som vi pratade om eller

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11