Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Bubblan eller någon annan som ska dit på lördag - Någon som har en bärsele att låna ut?? En som tål 11,5kg

• Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-10-29 11:20:47 följande:
    jag hade INTE tagit med barn om jag skulle åkt dit på helgen.
    Alternativet är att F tar med Maia på museum o det tycker jag låter farligt med en klåfingrig unge Hemlis
  • Zvartaliljan
    loveliva skrev 2008-10-29 11:23:48 följande:
    I våras var det hur lugnt som helst & många danska bebisar & barn var med där inne
    Ja i allra värsta fall får väl Maia o jag vänta utanför en stund tills vi ser att det lugnat ner sig...
  • Zvartaliljan
    J esssica skrev 2008-10-29 11:52:07 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2008-10-29 11:41:03 följande:Du kan ju alltid ta dig till jönköping och hänga på oss
    haha snacka om omväg från Karlshamn

Smurfen - verkar inte som loveliva kan hänga på så då får du plats i min bil
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2008-10-29 12:23:26 följande:
    Kan inte... Jobbar Ska alla åka då?
    Nej vi åker på lördagen!
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2008-10-29 12:27:09 följande:
    Hmm favorit i repis? Jag är sååå nära att beställa Kameleontdressen åt Milo nu... Ska jag ta 98? Han ska ju fotas på dagis nästa vecka (bara gruppkort) visst hade den verkligen varit MILO då... ?
    Fel i leveransen...läs på sidan (vågar inte skriva mer här)

Vi är tyvärr full bil till köpenhamn men jag ska lämpa av Felipe på stationen i Köpenhamn så om du tar tåget dit så kan jag hämta upp dig där!
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2008-10-29 12:29:58 följande:
    Åhhh nej jag kan inte fara på lagersalgen Snälla snälla någon som vill handla åt mig????
    Plinga på
  • Zvartaliljan

Åh vad jag är sjukt sugen på den blommiga Moloklänningen till Maia Räcka ut tungan Vilken butik mer än Spojl har den på rea??

• Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 16:01:23 följande:
    Ja, de blev en himlans postig vecka Å ja.. Bubblan har blivit jättelång tjej!! Helt otroligt!Här är bild på Bubbla i FÖR STOR klänning
    Om du inte vill ha den så skicka hit den då
  • Zvartaliljan
    Rååsa Smurfen skrev 2008-10-29 20:21:27 följande:
    malou hur mycket blir resan per person ?
    Nu är vi full bil då Loveliva lyckades hitta barnvakt och F och Maia ska med. Men om du tar tåget till Köpenhamn så kan jag plocka upp dig på stationen när jag släpper av F? han ska vidare till ett museum, han undrade om ni alla inte ville hänga med dit istället NOT likely!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11