Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-02 10:38:57 följande:
    Haha...det var bra två glas så det var inte så farligt som det verkade. Däremot strulade FL igår så jag skyller mitt skumma inlägg på det Mår bra idag.
    haha..skyll på FL
    Nä FL strulade här också får jag väl erkänna...och jag drack inget glas vin igår.

Här är det bara fint..förutom att jag är trött. Ska nog sova lite middag med Alvin idag. Han vaknar kl 06.00 prick varenda morgon nu och han tar minsann inte hänsyn till att det är helg och att vi gärna tagit lite sovmorgon då.
  • FL Lisa
    ängeln- nu kom jag in i ditt galleri och där fanns ju massivs med snyggt.
    Den kombon du visade här nyss är ju också jättesnygg. Den där dominotröjan är så härlig. Det är väl dock NS du har till den också eller?
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-02 10:43:50 följande:
    Haha..du ser! Fick du mailet? Jobbigt att han inte vill sova liiite längre i alla fall. Vi är rätt bortskämda här....
    japp jag fick mailet och det lät ju klart intressant.
  • FL Lisa
    Harley skrev 2008-11-02 18:50:26 följande:
    Jag måste bara fråga igen för jag fattar inte...Vad har man brokortet till?
    som jag har förstått det är det ett kort för folk som använder sig av bron lite då och då...det ger rabatt på resan över bron. men det kostar att skaffa kortet.

För er som bara ska åka över en gång (t/r) så lönar det sig nog inte att köpa ett sådant kort...utan ni får betala fullt pris för att åka över istället.
    Man behöver alltså inte ett sådant kort för att få åka över.

Med reservation för att jag har fel..för jag gissar bara nu utifrån vad ja har läst om det hela här i tråden
  • FL Lisa
    trunken81 skrev 2008-11-02 18:50:43 följande:
    Är det någon som har en bild på molos rådjursprint?
    jag har för mig att rååsa smurfen har det printet till sin lilla tjej så orkar du kika i hennes galleri borde du kunna fynda en bild på det
  • FL Lisa
    Tejja skrev 2008-11-02 18:56:54 följande:
    Tjena Lisa- Tack för hjälpen med shoppingen! Det kändes bra när jag packade upp kläderna, så det blev rätt val. 
    hej hej!
    Ja du köpte ju massa fint så det borde kännas bra

Har du fått hem familjen nu?
  • FL Lisa
    Jen80 skrev 2008-11-02 18:59:25 följande:
    Blä!! Här har vi en Liam med Scharlakansfeber . Imorgon blir det en tur till läkaren på nåt sätt. Sambon ska åka och jobba kl.4 imorgon bitti och tar bilen med sig. Antagligen vill de säkert kolla både Liam och Ilon och jag har ingen bil. Barnen lyckas alltid bli sjuka så vi måste till läkaren när N ska och jobba. Får se hur vi ska lösa det...
    usch vad trist med sjuklingar. Hoppas det löser sig smidigt med läkarbesök imorgon och att Liam kryar på sig snabbt.
    Och så håller ja tummarna för att ingen av de andra barnen ska bli smittade.
    Tejja skrev 2008-11-02 19:00:05 följande:
    Japp, nu är hela huset fullt igen! *underbart*
    Härligt! Då kan du slappna av nu och slipper prestationsångesten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11