Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

nikki2006 skrev 2008-11-05 16:14:18 följande:
    Har du skickat bud eller vill du ha uttrarna???? Kanske kan hjälpa till
    tack vad du är söt!
    Men jag har redan skickat bud. Skrev en hel uppsats och skickade till stormis...nästan längre än listan jag fick av dunis
  • FL Lisa
    nikki2006 skrev 2008-11-05 16:17:38 följande:
    Längre än tofflans hi hi hi hi skit hur lååååååång var den
    det har var först en lista i duntofflas stil men sen blev jag orolig att inget av det skulle finnas och jag skulle bli helt utan molosar så då skrev jag en liten uppsats vid sidan om som komplement till min lista...och nu när jag hör vad lillronya och  butte sagt så får jag nog börja på en uppsats till. stackars stormis
    nikki2006 skrev 2008-11-05 16:18:09 följande:
    Tänk om allt är slut då
    klart allt inte är slut. Dom har nog måååånga kartonger kvar. Kanske en hel lastbil full med kläder Och kanske finns det kossor då
  • FL Lisa
    nikki2006 skrev 2008-11-05 16:23:43 följande:
    hi hi hi En lista för en lista för en lista liksom hi hi hiJag hoppas det, skulle inte banga lite muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu här inte
    precis Många listor blir det.

jag hade tänkt mig max en suit från salgen. Är det kanske dumt? Men vi har ju massor med suits hemma så det känns som att jag kan vänta till vårens salg med att skaffa suits..antingen om jag åker själv eller skickar bud.
  • FL Lisa
    nikki2006 skrev 2008-11-05 16:28:21 följande:
    Du måste åka själv, var ju såååååååååååååååå kul sist. Saknar dig och du förlåt för att jag glömde svara på ditt sms angående salgen
    ja om jag inte jobbar så ska jag försöka planera in en stockholmsresa just då...då känns det inte lika långt till danmark ju
    Ingen fara...det var inget jag väntade svar på. Kände bara för att uppdatera er på trådens senaste samtalsämne...och se till att ni inte handlade upp alla era pengar innan
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-05 16:28:11 följande:
    Haha...går det? Du ska se denna lista
    haha...menar du att den är längre?
    Fast jag förstår dig...finns ju aningens mer olika print och mönster på Molo än katvig. Jag tyckte det var sjukt svårt att författa en lista.
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-05 16:34:16 följande:
    Ärligt talat var nog den till dig längre. Här har jag mest skrivit uttrar, lamm, kossor och ngn kanin. Är dock osäker på hur kaniner gör sig på N... Sen några stjärnkombos. Inget randigt alls! Hänger så mycket ränder hemma. Funderar på att avvara några...Vad är du sugen på?
    ja jag funderar också på att göra mig av med lite ränder. Hade bestämt mig för att göra mig av med grå/grå suit...den är oanvänd än...men så såg jag att Alvin verkar ha hunnit fram med kladdiga fingrar ändå...går säkert bort om jag tvättar den..men känns inte lika mycket värt att sälja när jag tvättat den en gång som det hade gjort om den var helt ny med lappar kvar.

Kaninerna är jag inte så förtjust i...åt A alltså. Hade jag haft en liten miniflicka här hemma så hade jag absolut velat ha kaniner
  • FL Lisa
    Jen80 skrev 2008-11-05 17:44:33 följande:
    Men jag väntar på en massa bilder!! Ni som har varit på OneToTen:s utförsäljning, vill ju se bilder och priser ! Alltid kul att se vilka fynd som görs . Och snart kommer FIIINA Molo-bilder. Spännande! Vill också ha kaniner, underbara kaniner!!
    nu finns lite shopping från OTT i BT
  • FL Lisa
    ängeln83 skrev 2008-11-05 18:10:47 följande:
    ÅÅåh va mycket fint Är grymt avis på rånarluvan jag.
    du får skicka sändebud till molosalgen...där kan det ju kanske finnas sådana att få tag på till en billig peng
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-05 18:14:35 följande:
    Åh vilka fina fynd! Det är ju från höstens kollektion ju! Trodde det mest var gammalt.Verkar dock mest vara små storlekar?
    japp...det är bara mössorna som är till alvin av det som handlades idag.
    Resten är i storlek 68 och är köpt till en kompis som har en liten flicka
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11