Inlägg från: tinkerbell74 |Visa alla inlägg
  • tinkerbell74

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

jojoa - Jag håller med om att folk verkar hålla hårt i sina pengar (alla utom jag ) Men samtidigt trodde (hoppades) jag att det ekonomiska läget skulle göra att folk handlade MER secondhand istället för att köpa nytt!

• tinkerbell74

Smilla - *skrattar* Du är faktiskt medskyldig till min beställning på Matador. Varje gång jag ser din avatarbild så har jag blivit så sugen på den där bodyn. Älskar prickar!!!

• tinkerbell74

Ja jag minns att jag själv satt och försökte få tag i julkläder, dvs. lite finare kläder i fjol innan jul och folk var precis som galna!
    KöpNu går definitivt bättre för tillfället. Lägger man dem på en vettig nivå så tar folk dem gärna hellre än att bjuda verkar det som.

• tinkerbell74

Smilla - Ja det var en komplimang. Vilken storlek har du till Svea på den bodyn förresten och hur lång är hon?

• tinkerbell74

Smilla - Och den är lagom eller? Jag kände mig tveksam när jag tog 86... men min tjej är 83 cm men en smalis.

• tinkerbell74

jojoa - Förutom hos dig då. *gillar din nivå*

• tinkerbell74

jojoa - Jättenöjd med IdaT kottejackan förresten ... bara obotligt slarvig på att lämna omdöme.

• tinkerbell74

Smilla - Ja hon har 86 i sin flowerbody så det blir nog bra. Tack för din hjälp!

• tinkerbell74

Visst var det nån som undrade nyss när nya Molo kommer.... En liten fågel viskade just att delar av den kommer i december. (tyvärr inget datum)

• tinkerbell74

Åååå va fint! De har vi redan *passar till sååå mycket* så det blir ju super.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11