Inlägg från: tinkerbell74 |Visa alla inlägg
  • tinkerbell74

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Jen80 -
    Jag får för mig att Ilon och Alice är ganska jämngamla, visst?... Hon har sovit så lugnt tidigare, inte ett pip på hela nätter. Men nu de senaste veckorna har hon varit oroligare och verkat drömma mer. Pratat lite i sömnen och gråtit då och då.

• tinkerbell74

Jen80 - Kollade inne hos dig och ser att de till och med är födda på samma dag!
    Alice är hela 2½ timma äldre.

• tinkerbell74

Jen80 - Ja, precis så känner jag också. Man hoppas ju in i det längsta att de ska komma till ro själva. Jag kan INTE gå in till henne när hon blir ledsen på kvällen/natten då vill hon bara upp och blir ännu mer orolig. Men går mannen in så lugnar hon sig mycket snabbare och behöver inte komma upp i famnen ens.

• tinkerbell74

Smilla - Jag funderar bla. på den cerise/röda äppelklänningen från Småfolks vinternyheter.

• tinkerbell74

Den ser ut som den vi har ur förra höstens kollektion, fast med bruna kantband. Den har Ia fullkomligen älskat ihjäl snart.

• tinkerbell74

Öppnades luckan tidigar ikväll!? Jag missade. *lessen*

• tinkerbell74

grod prinsarna - Ja magen var grymt mycket lägre med andra tjejen. hehe, alldeles uttöjd redan. Jag tror inte heller att hon stannat så mycket längre till, var sååå glad att det inte hann sätta igång innan snittet!!!

• tinkerbell74

Jag har rasat i vikt av amningen, nästan så att det blir otäckt. Så några kilon har jag inte kvar... men däremot hängigare tuttar som påminner om graviditeten. *drömmer tillbaks till dolly-tuttsen*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11