Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

jompa skrev 2008-10-31 17:46:22 följande:
    Hahahahah, synd att han inte valde den skrikiga ungen då så du kunde få lite lugn och ro-
    Haha näe han sa att han skulle "avvakta angående den skrikande ungen" *asg*
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-10-31 17:47:08 följande:
    Men kööööööööööp den måste ju Milo ha, han är ju SÅ fin i dom färgerna.
    Okej då *köpt*
    Den fria frakten avgjorde saken!

Nu har jag minsann shoppat färdigt för idag. Nu ska vi ut i mörkret... Baj baj sålänge girls!
  • Tjollabolla

Hmm. brukar man inte få orderbekräftelse direkt från Funkybaby? Pengarna är dragna från mitt konto men jag har inte fått ngt mail och kan inte se min order när jag loggar in... *snyft*

• Tjollabolla

Godkväll! VI har varit ute och gått en sväng hem till mina föräldrar och fått lite kaffe Milo har testat MAT overallen och han tyckte nog det var mysigt att knalla runt i den. Fast han blev rädd varje gång vi mötte spöken och häxor

Har fortfarande inte fått orderbekräftelse från Funky...

• Tjollabolla
    Stormis skrev 2008-10-31 20:51:43 följande:
    Måste bara få dela mied mig. Idag kröp min underbara 1-åring för första gången (ja, hon är liiiite sen ). Tyvärr helt ot i helsvenskt med Snoffs, Meandi och Lundmyr, men men.

visst har jag helt plötsligt en bra anledning till att åka på legersalgen. Nu kommer hon ju börja att slita på sina byxor och då behöver jag ju fler!PS Kan fortfarande ta upp beställningar mot förskottsinbet samt bensinpengar. Bara att inboxa.
    Vad söt hon är! Och liten
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 20:56:23 följande:
    Isch! utomhus? de e ju svinkallt ju    Ida blir hittils överlycklig över varenda spöke o häxa som ringt på här
    Haha ja, ute. Kallt! Men skönt! Fast han var alldeles lagom varm i overallen och suit under.
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 21:00:23 följande:
    Å gå inte ut!! man fryyyyyser   E de dags för tjockoverall nu? Bubblan har inte hunnit byta sin lila mot en råååsa ju
    Ah skulle du byta den? Jag yckte den lila var fin! Ja ikväll var det dax för tjockoverall, det är 1 grad ute!
    loveliva skrev 2008-10-31 21:12:03 följande:
    Ser att ni pratar om hur barnen ser ut när de är vuxna Här blir det nog inga resliga barn, inte om de bara fått gener av mig & gubben Jag är 159 cm kort & gubben 168 *dvärgvarning*Men de blir nog himla sööööta
    haha! Jag kan ju bara kolla på hur min bror ser ut idag och gissa på att Milo kommer se ut ungefär så med tanke på hur lik Milo är Jimmynär han var liten.
  • Tjollabolla
    agster skrev 2008-10-31 21:20:46 följande:
    Lite tråd-dödar svammel från mig... Ja, ja... vad tycker ni om dessa? Är så himla sugen men kan inte bestämma mig...www.luckylittleme.se/product.asp?product=1371...www.luckylittleme.se/product.asp...
    Jag kollade på dom innan, tyckte dom var superfina!!
  • Tjollabolla

Åh... Fick mail från funky nu att mina varor inte alls hade blivit beställda. Vad skumt. Betalningen är ju gjord och pengarna dragna! Men nu beställde jag dom igen och det verkade som det fanns kvar...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11