Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

loveliva skrev 2008-10-30 07:18:01 följande:
    God morgon Jag ska klä mina pojkar i termobyxor & vinterjacka när vi går till dagis. Sen har de även skalkläder på dagis så personalen kan välja vad de ska ha på sig.
    Hmm. Ja det kanske är bäst att ta på overallen och ta med jacka. Skalbyxorna från pop finns ju där. Tack!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

ÅÅ äntligen hemma från jobb. GUD så kallt det är! 16 grader här hemma och 2 ute. Och ÖSregn. Drygt! Jag ska snart ge mig på att elda i spisen... Igår när jag inte fick eld i den försökte jag blåsa lite liv i den med damsugaren.Hm. Det gick inte jättebra, jag blev svart i hela ansiktet Och hela huset med, haha.

Jag hann shoppa lite på arbetstid idag Såg denna igår och har funderat på den hela natten. Nu är den MIN!
    http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=76398494

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-10-30 14:46:46 följande:
    haha jag tänkte på dig när jag såg den! BRA KÖP elda spisen och dammsugare låter inte som en bra kombo är du sugen på nått från trend2kids??
    Hmmm vad finns det där? Ngt speciellt du är ute efter? Jag ska kolla!

Jag har bestämt att det blir inte Molo för mig Hade nog kunnat skrapa ihop pengar, men det blir svårt att få ihop det med sambons jobb och gäster som ska komma på kvällen...*snyftar lite*
  • Tjollabolla
    FL Lisa skrev 2008-10-30 14:46:36 följande:
    grattis till den suiten. Den är ju tokigt snygg!haha..smart tänkt där med dammsugaren
    Mm visst var det smart? Sambon garvade så han grät när jag berättade varför jag var svart långt upp i näsan, haha!
  • Tjollabolla
    loveliva skrev 2008-10-30 15:24:50 följande:
    Jag ska till stan i morgon kan glo på mitt Lindex om du vill ??? Stl 86 eller ?
    Åh det får du gärna göra! Jag måste ha 98 i dom. Milos i 92 sitter okej, men är fasen snart på gränsen... 92 fanns på hemsidan.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11