Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Maj bebis skrev 2008-11-02 19:15:41 följande:
    Ni måste hjälpa mig,jag har beslutsångest!Har en svar molo overall och en grå molo overall.Ska bara behålla ena, vilken skulle ni valt?*vilka problem man har *
    och jag gillar nog svart snäppet mer än grå så jag röstar på svart
  • FL Lisa
    agster skrev 2008-11-02 19:24:58 följande:
    Jag funderade faktiskt också på det innan idag... vet inte riktigt... tror det kan gå ok ett tag till
    ja jag är lite i valet och kvalet om jag ska slänga ut ett gäng med auktioner.
    Det känns ju som att det är novemberlönen som folk kommer lägga på julklappar och det är ju den som är på gång nu snart. Men samtidigt så svämmar lådorna över av kläder här och klädkontot ekar tomt så det känns som att det är dags att få ut lite (och in lite pengar)
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-02 19:31:34 följande:
    Jättefint!
    tusen kronor låter inte illa alls. Får nog sätta igång att fota.
    Dock är det en del nytt och en del sågott som nytt som jag skulle vilja få ut.
    Jag måste bara ta mig en funderar på vad för katvig-plagg som jag ska göra mig av med...har beslutat att riktigt allt inte får stanna
  • FL Lisa
    agster skrev 2008-11-02 19:37:48 följande:
    Det blev några klänningar över när jag köpte Katvig åt några tjejer här i tråden och de gick åt som smör i solsken på T, så där kan du nog få in en del tror jag!
    det låter lovande
  • FL Lisa

hej hej...ser att här pratas molosalg som vanligt Gud vad jag är avis på er som ska dit. Tur att jag har sändebud
    för att jag inte skulle tycka allt för synd om mig själv så var jag iväg till onetwotens utförsäljning idag i alla fall. Fanns rätt mycket skoj där men jag hade barnvagnen med vilket sinkade mig rejält. Jag kom ju inte fram till borden så jag kunde slåss om godbitarna.
    Måste nog tillbaka imorgon när david kan vara med Alvin

• FL Lisa
    Buttelina skrev 2008-11-04 13:16:36 följande:
    hej Vilka FYND!!! verkligen! superfint!
    tack tack. Jag är riktigt nöjd med overallen. Vi har köpt en didriksson men den är aningens för stor men nu har jag ju löst

Fanns massor med lila igelkottsoveraller från IdaT också..var nära att köpa en sådan också...men hängde till slut tillbaka den.

Men snart får du vara i köpenhamn och riva bland massvis med molosar. Skojsigt!! Bara en natt kvar nu ju
  • FL Lisa
    agster skrev 2008-11-04 13:20:35 följande:
    Måste fråga dig om overallen. Fina inköp förresten Hur är den jämfört med Didriksons i tjocklek/"varmhet"? Har köpt en Didriksons men jag tycker den känns så himla tunn. Jag vill slippa ha en massa tjocka tröjor under utan vill kunna ha t-shirt, långärmad och sen bara overall..
    dem här tycker jag känns varm. Han som stod i kassan där sa även att man inte skulle pälsa på barnet för mycket under overallen för den håller värmen så bra.
    Buttelina skrev 2008-11-04 13:21:37 följande:
    ohh wow, vad kostade overallerna? idat och molo?
    overallerna gick på 600 kr ca. Det finns ju prislistor där inne men ju mer man handlar ju större rabatt får man
  • FL Lisa
    Magda78 skrev 2008-11-04 13:33:11 följande:
    FL Lisa skrev 2008-11-04 13:11:50 följande: Vilka fina fynd du gjort!!! Overallen är ju bara så snygg. Var håller de till med utförsäljningen?
    i stockholm...mitt emot västermalmsgallerian.
    kommer dock inte ihåg adressen just nu
  • FL Lisa
    Magda78 skrev 2008-11-04 13:33:11 följande:
    FL Lisa skrev 2008-11-04 13:11:50 följande: Vilka fina fynd du gjort!!! Overallen är ju bara så snygg. Var håller de till med utförsäljningen?
    nu hittade jag adressen.
    det är St:Eriksg 48
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11