Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

J esssica skrev 2008-11-05 15:52:20 följande:
    När stängde salgen idag? Längtar massa jag med!!!
    19 tror jag. sen skulle dom ha öppet 10-16 imorgon också (om jag inte minns helt galet)
  • FL Lisa
    J esssica skrev 2008-11-05 15:52:20 följande:
    När stängde salgen idag? Längtar massa jag med!!!
    glöm mitt sista inlägg. Jag snackade fortfarande om OTTs utförsälning..men inser ju nu att du pratar om den riktiga salgen
  • FL Lisa
    nikki2006 skrev 2008-11-05 15:56:36 följande:
    Har du hört att jag också skall till molo nu????????????????????? JIPPI JIPPI JIPPI!!!!!!!!!!Skall bara fixa barnvakt
    Hääärligt! Jag är såååå avis. Hade gärna följt med och köat lite till med dig..och sen rotat runt bland alla molosar.
  • FL Lisa
    Tjollabolla skrev 2008-11-05 15:58:59 följande:
    ÅÅÅ har fått 2 sms från Butte, det stod:;"Uttrar? Blå med vita stars? grårand med grön kant? orange/brun rand? "och"Vårens gröna stars? Kaniner? Röd/vit rand?"Så det finns där iaf SPÄNNANDE! Ja just det. Hej
    wiiie...vad spännande. låter ju riktigt lovande med både utrrar och kaniner och massa annat snyggt också.
  • FL Lisa
    nikki2006 skrev 2008-11-05 16:00:44 följande:
    Ja vi är ju teamet att räkna med liksom Det kom som en total överraskning för mig med, fick låna i sista sekunden.Är det någon som har koll på när thea och grodan slutar jobba??? För hon skulle väl åka imorgon om jag inte minns helt fel????
    Då håller jag alla tummar jag har att du lyckas fixa barnvakt. Annars får du slänga tjejerna på flyget till stockholm så busar jag och Alvin med dom hela dagen
  • FL Lisa
    Line80 skrev 2008-11-05 16:02:00 följande:
    ni som va på OTT utförsäljning idag.. fanns nåt till tjej i 116 eller pojk 104? Jag va ju där igår och hittade som ingenting, men det verkade ju som vissa hade hittat godbitar på eftermiddan.. så tänkte bara om det är värt att åka dit å se om de sista som de plockat fram kan vara nåt? vad tror ni som va där idag?
    tjej i 116 har jag ingen aning om. Men pojk 104 borde det ju finnas något i. Jag vet att jag har plockat upp huuuur många snygga mololinnen som helst ur kartongerna imorse. Men det var ju som sagt redan vid 10-tiden så vad som finns kvar nu har jag ingen aning om.
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-05 16:02:25 följande:
    god eftermiddag tjejer!Vad händer här? Sitter ni och väntar på första parkett på att första Molo-resenärerna ska komma hem? Bubblan- Fina Ida i prickar! hon passar himla bra i demJen- Åh vad fina älgarna blev på Ava!Loveliva- Vilket sött litet kärlekspar!och mer hann jag inte förrän stinkis kom...
    japp vi har bänkat oss...men vi börjar inse att vi kan få vänta mååånga timmar än
    nikki2006 skrev 2008-11-05 16:03:28 följande:
    åHHHHH vad gullig du är, kanske skickar hem dem till lillronya. Hon har ju redan så många så 2 till försvinner i mängden hi hi.-D
    haha...låter som en bra plan. hon lär ju knappt märka att du lämnat av dom där. dom lär ju precis som du sa försvinna i mängden
  • FL Lisa
    Line80 skrev 2008-11-05 16:07:13 följande:
    okej men du stod iaf vid det bordet där de fanns 104 till pojk, där va ju 116 till tjej, va det mkt katvig big appel idag me? såg typ bara sånt igår nämligen.. å massa somriga Molo klänningar..
    men jag stod inte vid bordet...jag rotade runt i de nya kartongerna som dom var på väg att packa upp
    Men nu när du säger det så tror jag det var mycket bigapple på bordet med stora kläder...kikade på det borde igår men hittade inte så mycket skoj då.
    Men i de nya kartongerna vet jag att jag såg lite byxor i 104 också.
    Men som sagt ska man vara lite uppmärksam när man handlar 104 eller 68. Provkollektionerna får alltid antingen 68 eller 104 som märkning men enligt han som jobbar där så var kläderna inte alltid i den storleken ändå.
  • FL Lisa
    nikki2006 skrev 2008-11-05 16:10:35 följande:
    Kossor och bambi fanns inte alls sade lillronya aldeles nyss men massa kaniner och uttrar och massa ränder

ÅÅÅH vad härligt det låter. Vill också vara där ju Gråter

Jag måste nästan dit till våren även fast jag bor i Luleå då. Vem bryr att det är lååångt. Det är ju så skoj där borta

Jag vill ha uttrar ju...måste nog ändra lite på min önskelista

• FL Lisa
    Smileycat skrev 2008-11-05 16:12:37 följande:
    JO, jag köpte ju mkt "68" till bebisen men får kolla lite vad de kan motsvara innan man använder det dock.. Men det blir nog använt ändå..
    ja jag köpte också massor med 68 (dock handlade jag det åt en kompis) och jag kollade bara så det inte såg jättelitet ut...för hon som ska ha dom är bara 1 månad nu så någon gång kommer dom ju passa även om det nu visar sig att något är typ en 74:a.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11