Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-11-07 10:09:42 följande:

Ja jösses!!! Snacka om mycket pengar, å tänk va måååånga Molosar vi kommer komma ut med allihopa tillsammans   *underbart*
    Ha det så himla kul i molohimlen!!! Hoppas du hittar massa fynd till Bubblan.
    Skynda dig sen med korten i kväll för du vet ju hur olidligt det är när man sitter och väntar o väntar på nåt gott... : )
  • melizza

var har BT tagit vägen??? kommer inte in där juh.. *orolig*

• melizza

Quiet thoughts skrev 2008-11-07 10:28:26 följande:

Åh om man vore lika effektiv. Men ag får lata mig eftersom jag fyller år Jag skall iallafall göra en tårta med dumlefluff och hallon i
    GRATULERAR PÅ FÖDELSEDAGEN!!!! *hurra*
  • melizza
    SmillaMilla skrev 2008-11-07 10:41:58 följande:
    Alltså fanns det några nya katvig ränder? Var?Och har småfolk kommit?
    litenpålandet har nya katvig nu
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2008-11-07 10:42:32 följande:
    Det suger i min shoppingtarm vilket är helt galet eftersom jag var på Molo för två dagar sen och på Gekås igår Ska kanske ta mig i kragen och gå och rensa i garderoben lite.. om inte annat så för att jag ska inse att shoppa är det sista jag behöver göra
    jag är med shoppingsugen och vill ha ett par röd prickiga molo tights men nu har jag lovat sambon att inte shoppa nånting förrän det är dags att köpa julklappar och det är ju klart att jag kan säga att det är en julklapp men om jag köper dem så vill jag ju använda dem med en gång med hennes prickiga tröja och nya molo kjol....*aaaahhh*
  • melizza

ja jag måste smyga hem dem snart....*ha ha* för jag blir helt galen om de skulle ta slut i hennes storlek...kan snart inte hålla mig...har ju kollat in dem länge

• melizza
    SmillaMilla skrev 2008-11-07 10:50:51 följande:
    Vilka är det?
    dem röda tights med vita prickar från Molo
  • melizza
    SmillaMilla skrev 2008-11-07 10:54:52 följande:
    Aha de är fina de! Vad har du för body/tröja och kjol till? Jag har nämligen bodyn och nyfiken på matchning.
    jag har den röd / vit prickiga tröjan med knapp på och den här kjolen till:

www.gnuttis.se/index.php&cPath=1_51&products_id=711
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2008-11-07 11:53:38 följande:
    Åhh en huvudfoting? Jag har tänkt tatuera Max första huvudfoting tror jag
    vad fint!! minne för livet som sitter där hela livet verkligen....du kan påminna han när han är stor bara genom att visa den

vart ska du ha den??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11